גלעד ארדן על ‘ארץ נהדרת’: כמעט אנטישמים • המערכת: שכח עובדות

אחרי שהשר ארדן טען שחיקו אותו בפעם הראשונה בתכנית הבידור הפופולארית 'ארץ נהדרת', טוענת האחרונה כי השר שכח את העובדות: "גם בעונה שעברה היתה דמות של השר בתכנית, כבוד השר שוב חשוב לבדוק את העובדות"
דוד ליבוביץ
ב' אדר התשע"ז / 28.02.2017 18:40

מאבק לא מצחיק בין גלעד ארדן למערכת ארץ נהדרת: אחרי שהאשים את תכנית הבידור הפופולארית באנטישמיות, ובכך שחיקו אותו בפעם הראשונה רק עתה – מגיבים במערכת התכנית וטוענים כי הוא לא נצמד לעובדות.

וכך כתב השר: “למעלה מ-8 שנים אני שר, אבל כל עוד לא היה דחוף לחברים בארץ נהדרת לספר לצופים בבית שלא היה טרור הצתות (למרות שחוקרי השריפות קבעו שהיה גם היה) ושהאשמתי בלי בסיס אזרח בדריסה (למרות שהתבססתי על תחקיר המשטרה המוסמך) – לא קיבלתי דמות באולפן.

“אבל עזבו את זה, עזבו גם את המערכון הכמעט אנטישמי על המתנחלים שסגר את התוכנית. השיא היה המערכון על כך שבישראל יש משטרת מחשבות. ארץ נהדרת – יותר מעשר שנים אתם בפריים טיים עם תוכנית מגה שמאלנית שמשודרת לעם ימני, ואתם אשכרה עושים מערכון על זה שבישראל משתיקים שמאלנים”.

אבל בתכנית לא נותרו חייבים: “ברכות לשר ארדן וליועציו על ההחלטה להצטרף, גם אם באיחור, לטרנד הפוליטי של השתקת ביקורת לגיטימית באמצעות כינויים אנטישמי, ומגה שמאלני. אגב גם בעונה שעברה הייתה דמות של ארדן בתוכנית. כבוד השר שוב חשוב לבדוק עובדות לפני שיוצאים בהאשמות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות