הזמר שלח את בתו שאיבדה ההכרה ל’שניידר’ – ומיהר לשמח בחתונה

הזמר ישראל ג'רופי מרחובות עבר אמש רגע דרמטי, כאשר רגע לפני שיצא מביתו לשמח בחתונה - גילה כי בתו הדרי בת ה-8, ילדה המתמודדת כבר 4 שנים עם מחלה קשה - איבדה את ההכרה • איך זה נגמר?
אבי כץ
ב' אדר התשע"ז / 28.02.2017 11:00

הזמר ישראל ג’רופי, חסיד חב”ד המתגורר ברחובות, עבר אמש (שני) סיפור מטלטל במיוחד, כאשר רגע לפני שיצא מביתו לשמח בחתונה – גילה כי בתו הדרי בת ה-8, המתמודדת כבר 4 שנים עם מחלה קשה, איבדה את ההכרה.

“כמנהגי מדי ערב, רגע לפני יציאתי מהבית לעוד ערב של שמחת חתן וכלה, כשאני כבר לבוש היטב ומסודר לאירוע, אני ניגש לילדיי לנשיקת לילה טוב”, סיפר ג’רופי. “לפתע אני מבחין שהדרי מאבדת את נשימתה ונחנקת. אני מרים אותה על הידיים כשהיא כבר ללא הכרה, כמו בסרט רע מקפיץ אמבולנס ורץ לכיוון, מהלחץ והחיפזון אני מועד ונופל.

“המכנס נקרע והחולצה מתלכלכת, אבל את מי זה מעניין? הדרי מטופלת מיידית ומעוברת להמשך טיפול בבית הרפואה יחד עם אמא היקרה, שאר האחים נשארים בבית עם הדוד, ואני יוצא כאילו לא אירע דבר לשמח חתן וכלה”.

ישראל, אחיו של הזמר מנדי ג’רופי, ממשיך ומספר: ״כתוב ‘כל המשמח חתן וכלה… זוכה לחמישה קולות…’ אז הערב, בנוסף לחמישה הקולות המשובחים של גרשון פריישטט ותזמורתו, ‘זכינו’ גם לקול שישי, קול צפירת האמבולנס”.

בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו, לצד שתי תמונות כתב: “אתמול בחתונה, עכשיו בבית רפואה… אבל תמיד מזכיר לעצמי להיות בשמחה!!! בשורות טובות ורפואה שלימה ומיידית לבתי חיה הדר בת נחמה דינה”.

ג\'רופיבן משפחה סיפר לחרדים10 הבוקר: “ברוך השם היא השתחררה לביתה בלילה משניידר. היא עדיין חלשה מאוד, מצפים לבשורות טובות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות