הראשל”צ הגר”ש עמאר מחה בכותל – והסביר: למה אני נלחם ברפורמים

הראשון לציון ורבה של ירושלים השתתף הבוקר בתפילה ובמחאה נגד הרפורמים ו'נשות הכותל' - ותקף את מתווה הכותל: "אין לאף רשות לוותר על הכותל, זה הקדש גמור" • שיגר רמז למפלגות החרדיות: "אם החרש תחרישי בעת הזאת, רווח והצלה בוודאי יעמוד ליהודים"
יוסף גרינבוים
א' אדר התשע"ז / 27.02.2017 13:58

הראשון לציון ורבה הראשי של ירושלים, הגרש”מ עמאר השתתף הבוקר (שני)  בעצרת התפילה ברחבת הכותל המערבי, במחאה נגד הרפורמים וארגון ‘נשות הכותל’, ושיגר רמז עבה למפלגות החרדיות – על רקע עיכוב חוק הכותל: “אם החרש תחרישי בעת הזאת, רווח והצלה בוודאי יעמוד ליהודים, אבל לנו אסור להסכים לזה ואסור לנו לשתוק. כי מלחמת ה’ אנו נלחמים. אין לנו ואין לאף אחד רשות לשתוק על זה”.

הגרש”מ עמאר הוסיף ושאל: “איך אנחנו יכולים לראות כאשר יש לנו שריד אחד מבית המקדש ואותו רוצים לחלל?”

הראשל”צ נשא דברי חיזוק בפני מאות תלמידים שהגיעו לעצרת התפילה בכותל המערבי, בקריאה להפסקת ביזוי הכותל המערבי בידי נשות הכותל.

“אנחנו מתפללים לקדוש ברוך הוא שעשה ניסים ונפלאות בימים ההם, שיעשה לנו ניסים ונפלאות גם השנה. האויבים לא מבינים מה הם מעוללים לאחיהם”.

הראשון לציון הזהיר ואמר כי הקדוש ברוך הוא, לא מוחל ולא מוותר על חילול שמו: “שום תפילה לא הולכת ריקם, הקדוש ברוך הוא לא מוותר על דם בניו”.

הרב עמאר הסביר גם מדוע הוא נלחם ברפורמים: “אחינו הטועים, ה’ יחזירם בתשובה, קוראים לעצמם רפורמים. שאלו אותי משלחת מהאו”ם: למה אתה נלחם ברפורמים? אמרתי להם שאני לא נלחם בהם אלא בזיוף שהם מקדמים. אם יגידו שעשו דת אחרת – אני לא אלחם בהם, אבל לבוא בשם היהדות ולחלל את שם ה’ –  לזה אך אפשר להסכים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרב עמאר - גדול הדור !!
    27/02/2017 15:37
    אברהם
  1. זה גדול הדור שיוצא לשטח במלוא הדרו לשמור על המקום הקדוש,
    חבל שכולנו לא מתאחדים סביב מנהיגותו של הרב עמאר,