הרובוט יחסל את חסן? החיזבאללה מלגלג על קרא: “השר למדע בדיוני”

אחרי שהשר טען באירוע 'שבתרבות' כי רובוט של צה"ל יוכל לחסל את נסראללה - בעיתון לבנוני המקורב לחיזבאללה מלגלגים עליו: "השר הישראלי ללא תיק איוב קרא מצא לעצמו תיק והפך מהיום לשר למדע בדיוני בממשלת ישראל"
נתן פרל
א' אדר התשע"ז / 27.02.2017 12:02

העיתון הלבנוני אל-אחבר, המקורב לחיזבאללה מלגלג היום (שני) על השר איוב קרא ומכנה אותו “השר למדע בדיוני”.

בידיעה  נכתב: “השר הישראלי ללא תיק איוב קרא מצא לעצמו תיק והפך מהיום לשר למדע בדיוני בממשלת ישראל, כאשר אמר כי מטרת ישראל, ההתנקשות באויב הראשון של ישראל, מזכ”ל חיזבאללה חסן נסראללה קרובה יותר מתמיד”.

לדברי העיתון הלבנוני, “הפיתרון על פי קרא הוא רובוט רוצח, כמו בסרטי השחקן האמריקאי ארנולד שוורצנגר”.

העיתון ממשיך ומדווח כי “קרא שאמר את הדברים בשבת תרבות, הוסיף כי ישנו בישראל רובוט שמסוגל לזהות אויבים, להשיג אותם בבתיהם ולהתנקש בחייהם, ובראשם נסראללה בלבנון וראשי חמאס בעזה”.

“למרות שהתקשורת בישראל התייחסה לקרא בפליאה ובציניות, הוא חשף ‘מציאות מדעית’ ליצירת הרובוט שלדבריו באה מחשש לכניסה ללוחמת קרקע ואפשרות לפגיעה בחיילים”, נכתב בידיעה.

כפי שדיווח בחרדים10, קרא סיפר ב’שבתרבות’ בבאר שבע על ‘הפתעות טכנולוגיות’ שצפויות בשנים הקרובות להיכנס לשימוש מבצעי בצה”ל. קרא סיפר, בין היתר, על “רובוט שיחסל את ראשי חמאס” וגם את מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה.

“אחרי מה שקרה בלבנון ובעזה אני לא רוצה להכניס חיילים”, אמר קרא. “בדרך יש הפתעות טכנולוגיות. בין היתר אני יכול להכניס לעזה רובוט שיילחם בכל ראשי חמאס. הוא יזהה אותם מרחוק ויילחם בהם מבפנים ויחסל אותם”, הסביר השר.

קרא המשיך לתאר: ”אנחנו מדברים על רובוט שמופעל מעבר לגבול והוא מזהה אנשים עם מטרות רדאר מרחוק. אי אפשר לחסל אותו, הוא רק יכול לחסל… הוא יכול לרדת לתוך מנהרות והוא ירוץ אחרי העכברונים האלה. והוא מחסל אותם, הוא לא חוזר בלי לחסל אותם”.

לשאלת המראיין האם לא מדובר במדע בדיוני – השיב השר קרא: “אם היינו שואלים על המזל”טים לפני כמה שנים, מישהו היה מאמין שאפשר לשלוח מטוס ללא טייס? הדבר הזה הוא עניין של שנה, שנתיים, שלוש. הרובוט לחיסול נסראללה וראשי חמאס בדרך”.

בראיון אתמול לניסים משעל, ספי עובדיה ודרור רפאל ב-103FM אמר קרא: “זה לא דמיון, ב-21 באוגוסט 2016 הופיע באתרי האינטרנט של ישראל שחטיבות החי”ר של צה”ל יקלטו בקרוב רובוט קרבי ראשון, שיצטרף ללוחמים ויישא חומר נפץ. הרובוט תוצרת ישראל יודע לעלות מדרגות, לצלם ביום ובלילה ולהאזין לאויב. השלב הבא, שכבר מעבר לפינה, יהיה רובוט לוחם. זה לא חדש ולא גיליתי את אמריקה, רק לפני שבוע דיברו על זה בטלוויזיה. אנחנו מדברים על מצב שתוך שלוש שנים זה יהיה קיים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות