ה’טיימס’ יענה לטראמפ עם פרסומת באוסקר • הנשיא צייץ: “עיתון כושל”

אחרי שכתביו לא הורשו להיכנס לתידרוך בבית הלבן, 'הניו יורק טיימס' ישדר הלילה, במהלך טקס האוסקר, פרסומת על "חשיבות האמת" • טראמפ מיהר להגיב: "פרסומת גרועה, נסו לסקר באופן הוגן"
נתן פרל
ל' שבט התשע"ז / 26.02.2017 17:36

המלחמה בין נשיא ארצות הברית לחלק מכלי התקשורת תגיע הלילה גם לטקס האוסקר בלוס אנג’לס, כאשר עיתון ‘הניו יורק טיימס’ ישדר פרסומת באורך של כ-30 שניות – שתעסוק בחשיבותה של האמת.

מדובר בפעם הראשונה מאז 2010 שהעיתון משדר פרסומת טלוויזיונית.

מדובר בפרסומת שהיא חלק ממהלך פרסומי של העיתון היוקרתי, הכולל גם שלטי חוצות, מודעות בעיתונים ופרסום בפלטפורמות ניו-מדיה.

בפרסומת נראה הביטוי “האמת היא…”, כשהמשך המשפט משתנה לעיתים תכופות, כשמיוצגות שלל דעות פוליטיות שונות – למשל, “האמת היא שזכויות נשים הן זכויות אדם”, “האמת היא שהאומה שלנו שסועה כעת יותר מתמיד”, “האמת היא שעובדות אלטרנטיביות הן שקר”, ו”האמת היא שחובה לחקור את הקשרים עם רוסיה”.

הפרסומת מסתיימת בהצהרה: “האמת היא קשה. האמת היא קשה לאיתור. האמת חשובה כעת יותר מאי פעם”.

טראמפ לא נשאר, כמובן, חייב – והגיב לפרסומת של העיתון בציוץ שהעלה לעמוד הטוויטר שלו, בו כתב: “בפעם הראשונה, ‘הניו יורק טיימס’ הכושל יפרסם מודעה (גרועה) כדי לנסות ולהציל את המוניטין המפוקפק שלו. תנסו לדווח בהגינות ובדיוק”.

נזכיר, כי בסוף השבוע האחרון הגיעה המלחמה בין הנשיא לתקשורת השמאלנית לשיא חדש, עם מניעת כניסתם של כתבי ה-CNN ו’הניו יורק טיימס’ לתדרוך עיתונאי בבית הלבן –  והודעתו של טראמפ כי יחרים את ארוחת הערב המסורתית של כתבי הבית הלבן שתתקיים בסוף אפריל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות