ניר ברקת נגד יתד נאמן: “פרסום שקרי וזדוני” • בפנים: ההתראה

ניר ברקת מבהיר: "עיריית ירושלים אינה יוזמת, אינה מפעילה, לא משתתפת ואף לא מתקצבת כל פעילות החוף במתחם התחנה. מדובר בגוף פרטי ובשטח פרטי ללא קשר לעירייה" • הדרישה: "התנצלות העיתון"
יוני הראל
י"ד סיון התשע"ד / 12.06.2014 19:21

 עיריית ירושלים נגד יתד נאמן: במכתב רשמי מטעם הלשכה המשפטית של עיריית ירושלים שנשלח להנהלת ‘יתד נאמן’, נכתב כי העירייה נערכת לקראת תביעה נגד העיתון, בגין הפרסומים על כך שכביכול העירייה מפעילה מתחם חילולי שבת ופריצות. “אין בהם כל אמת, מדובר בדברי הכפשה שקריים שיש בהם משום עבירה על חוק איסור לשון הרע”, נאמר במכתב.

במכתב התביעה נגד העיתון נאמר עוד: “הכתבה כוללת פרטים מופרכים ושקריים, שמטרתם הכפשה זדונית של עיריית ירושלים, הנהלת העירייה והעומד בראשה”.

עיריית ירושלים אף מתייחסת ספציפית להאשמות לפיהם העירייה עומדת להפעיל מתחם חוף וירטואלי במתחם התחנה, תוך פגיעה בשבת קודש ובפריצות.

במכתב התביעה מבהיר ראש העיר לראשונה: “עיריית ירושלים, הנהלת העירייה וכמובן ראש העירייה אינם מפעילים, אינם יוזמים, אינם תומכים, אינם מתקצבים ואינם משתתפים בכל צורה שהיא בפעילות זו”.

לטענת העירייה מדובר במתחם המופעל בידי גוף פרטי שאינו עירוני כלל ושאין כל קשר בינה לעירייה. “הפעילות המתוכננת במתחם התחנה, אליה מתייחסת הכתבה, היא פעילותו של יזם פרטי בשטח פרטי, המתבצעת בלי כל קשר לעיריית ירושלים, להנהלת העירייה ולעומד בראשה. קשירת הפעילות לעירייה ולראש העירייה היא שקרית וזדונית”.

בסיום המכתב מופיעה דרישת העירייה להתנצלות העיתון על פרסום הכתבה המכפישה, אחרת יינקטו צעדים משפטיים בהמשך. “אנו רואים בחומרה את תוכן הכתבה, והחיבור באופן שקרי בין העירייה וראש העירייה לבין המיזם הפרטי, וכי מדובר בהפרה בוטה של חוק איסור לשון הרע”.

יתד1

יתד2

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות