איוב קרא והעולם הבדיוני: “רובוט יחסל את נסראללה וראשי חמאס”

השר ללא תיק איוב קרא חשף בשבתרבות 'הפתעות טכנולוגיות' שיחסלו את ראשי חיזבאללה וחמאס: ''אנחנו מדברים על רובוט שמופעל מעבר לגבול. אי אפשר לחסל אותו, הוא רק יכול לחסל... הוא יכול לרדת לתוך מנהרות והוא ירוץ אחרי העכברונים האלה. הוא לא חוזר בלי לחסל אותם"
אריה ריבקינד
כ"ט שבט התשע"ז / 25.02.2017 21:01

השר איוב קרא מהליכוד סיפר ב’שבתרבות’ בבאר שבע על ‘הפתעות טכנולוגיות’ שצפויות בשנים הקרובות להיכנס לשימוש מבצעי בצה”ל.

קרא סיפר, בין היתר על “רובוט שיחסל את ראשי חמאס” וגם את מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה.

“אחרי מה שקרה בלבנון ובעזה אני לא רוצה להכניס חיילים”, אמר קרא. “בדרך יש הפתעות טכנולוגיות. בין היתר אני יכול להכניס לעזה רובוט שיילחם בכל ראשי חמאס. הוא יזהה אותם מרחוק ויילחם בהם מבפנים ויחסל אותם”, הסביר השר.

קרא המשיך לתאר: ”אנחנו מדברים על רובוט שמופעל מעבר לגבול והוא מזהה אנשים עם מטרות רדאר מרחוק. אי אפשר לחסל אותו, הוא רק יכול לחסל… הוא יכול לרדת לתוך מנהרות והוא ירוץ אחרי העכברונים האלה. והוא מחסל אותם, הוא לא חוזר בלי לחסל אותם”.

לשאלת המראיין האם לא מדובר במדע בדיוני – השיב השר קרא: “אם היינו שואלים על המזל”טים לפני כמה שנים, מישהו היה מאמין שאפשר לשלוח מטוס ללא טייס? הדבר הזה הוא עניין של שנה, שנתיים, שלוש. הרובוט לחיסול נסראללה וראשי חמאס בדרך”.

בשיחה עם TheMrker הסביר קרא כי ידוע לו שעובדים על הכנת רובוט כזה, וכי הוא יוכל לפעול מתחת לאדמה. קרא סירב למסור פרטים מי מכין את הרובוט החדש ובאיזו מדינה.

במוצאי שבת פרסם השר איוב קרא הבהרה לדברים. ”השר קרא לא גילה את אמריקה. כולם יודעים שישראל השתמשה במלחמת ‘צוק איתן’ ברובוטים מסוגים שונים עם הישגים מרשימים. חלקם הוצגו בערוצי הטלוויזיה בישראל”, נמסר מלשכתו.

”ישראל ממשיכה להשקיע סכומים אדירים בטכנולוגיות לשדה הקרב, גם על מנת לסכן כמה שפחות חיילים במשימות מסוכנות בשטח האויב”, הוסיפו מהלשכה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות