הילדה: “זה אסור בתורה” • אישום נגד חרדי שתקף פעמיים בת 6 בב”ב

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה כתב אישום לבית משפט השלום נגד ברוך גנץ, תושב אשדוד בן 22, בגין מעשים חמורים בקטינה בת 6 בבני ברק • כתב האישום מגולל כיצד תקף הנאשם בשתי פעמים נפרדות: "הקטינה שאלה את הנאשם: 'עוד הפעם?' והנאשם השיב לה: 'כן, בואי'"
חיים טוויל
כ"ז שבט התשע"ז / 23.02.2017 12:30

פרקליטות מחוז ת”א הגישה הבוקר (חמישי) כתב אישום לבימ”ש השלום בעיר נגד ברוך גנץ, תושב אשדוד בן 22, בגין מעשים חמורים בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים.

הנאשם ביצע את המעשים בקטינה בת 6 בבני ברק.

על פי כתב האישום, ב- 12.2.17 בבוקר, הלכה הקטינה, ילידת 2010, לבדה מביתה אל הגן שלה בבני ברק.

באותה העת שהה הנאשם לבדו בבית סבתו בבני ברק והביט דרך החלון אל הנעשה ברחוב, מחוץ לדירה. בדרכה לגן, עברה הקטינה בסמוך לבניין בו נמצאת הדירה. משהבחין הנאשם בקטינה קרא לעברה: “ילדה בואי למעלה”.

אחר כך הנאשם ירד אל חצר הבניין ומשהבחין בקטינה, אמר לה לעלות עימו לדירה והקטינה הלכה אחריו.

משנכנסו הנאשם והקטינה לדירה, התיישב הנאשם על ספה שבסלון הדירה, שאל את הקטינה באיזה גן היא לומדת והשניים שוחחו. בעודו יושב על הספה והקטינה עומדת מולו, ביצע בה הנאשם מעשה חמור.

בסמוך לכך, קם הנאשם מהספה וביקש מהקטינה שתתלווה אליו לשירותים שבדירה והקטינה עשתה כן.

בעודו עומד בשירותים ביצע הנאשם מעשה חמור, תוך שדלת השירותים נותרה פתוחה.

בשלב זה, הקטינה שעמדה ליד דלת השירותים, אמרה לנאשם: “זה אסור בתורה” – וכי היא צריכה ללכת לגן ויצאה מהדירה.

למחרת בבוקר שוב עשתה הקטינה את דרכה לבדה מביתה אל הגן. הנאשם ששהה בביתה של סבתו לבדו, הביט דרך החלון לנעשה ברחוב מחוץ לדירה.

כאשר הקטינה עברה ליד הבניין, הבחין בה הנאשם וקרא לה בשנית לעלות לדירה. הקטינה שאלה את הנאשם: “עוד הפעם?” והנאשם השיב לה: “כן, בואי”.

הקטינה עשתה כדברי הנאשם ומשנכנסה לדירה אמרה לנאשם כי היא ממהרת לגן. בסמוך לכך, בעודו יושב על הספה בדירה, הנאשם ביצע מעשה חמור בקטינה. לאחר מכן, ביקשה הקטינה ללכת לגן ויצאה מהדירה.

בהמשך סיפרה הקטינה להוריה את אשר ארע – ואלה מיהרו להתלונן בתחנת המשטרה.

הפרקליטות ביקשה את מעצרו עד תום ההליכים.

ברוך גנץ

בשבוע שעבר הודיעה המשטרה כי לפי החשד, גנץ מעורב בביצוע מקרים נוספים של מעשים חמורים – ואף הודה בכך במהלך החקירה.

המשטרה פנתה לציבור וביקשה עזרה ושיתוף פעולה מכל מי שיודע על מעורבותו של החשוד במקרים נוספים. “כל מי שיש בידו מידע מתבקש להתקשר למוקד 100 של המשטרה ובטלפון 03-6104444 או לפנות לכל תחנת משטרה”, נמסר בהודעת המשטרה.

כפי שדווח בחרדים10, ביום שני שעבר עצרה המשטרה עורך דין, תושב ירושלים בן 45, בחשד לתקיפת הקטינה – אך יום למחרת הוא שוחרר, לאחר שהתקבלו ראיות חדשות, כי הוא אינו קשור לתקיפה.

לאחר שחרורו, עצרה המשטרה את גנץ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות