למה דורשת אחינועם ניני “להעניק את פרס ישראל לאריאל זילבר”?

הזמרת שהתעמתה כבר בעבר עם אריאל זילבר כועסת על היצירה האחרונה של הזמר החוזר בתשובה, ויצאה באמירה סרקסטית נגד החלטת 'איגוד אמני ישראל' להעניק לו פרס: "אדם שהשתמש בכישרונו הגדול בכדי לקדם אג'נדה זהה: אלימות, גזענות ושנאה"
דוד ליבוביץ
כ"ו שבט התשע"ז / 22.02.2017 15:52

הזמרת אחינועם ניני ממשיכה במלחמתה בימין הישראלי כשהפעם היא מתמקדת [שוב] בזמר אריאל זילבר.

זילבר כפי שפורסם גם ב’חרדים 10′ הוציא שיר לטובת אלאור אזריה “אתה הגיבור ויש עוד כמוך בבור”, כאשר במקביל החליט איגוד אמנים ישראל להעניק לו פרס למפעל חיים.

ניני בפוסט זועם וסרקסטי מבקשת להעניק לו גם את פרס ישראל: “כן כן חבר’ה, הגיע הרגע להעניק לאריאל זילבר את פרס ישראל! לא חושבים? כי פרסים על מפעל חיים מאק”ום ואמי הוא כבר קיבל, ועכשיו, אחרי יצירת המופת האחרונה שלו, תפארת למדינת ישראל, הגיע הזמן להעניק לו את הפרס הגדול מכולם!! יאללה!…”

עוד היא כותבת: “זה נשמע כמו בדיחה רעה נכון? חלום בלהות? או דה-ג’ה-וו? אך לא כך הוא הדבר, חברים, בהתאם למציאות הנוראית שאנו פוגשים יום יום בארצנו, בוחר איגוד אמני ישראל להעניק פרס על מפעל חיים (לא, לא על מוזיקה, על מפעל חיים, יש הבדל) לאדם שהשתמש בכישרונו הגדול בכדי לקדם אג’נדה זהה: אלימות, גזענות ושנאה (לא, זו איננה דעה פוליטית! יש הבדל)”.

זהו אינו העימות הראשון בין שני המוזיקאים. לפני כשלוש שנים סירבה ניני לקבל פרס מטעם אקו”ם, בעקבות החלטת הארגון להעניק במקביל פרס מפעל חיים למוזיקאי אריאל זילבר.

זילבר לא נשאר חייב וקרא לה להגיע בכל זאת: “אני נגד כל סוג של חרם ואני אשמח לראות את אחינעם ניני בטקס פרסי אקו”ם. בואי כלה, שמוליק קורא לך”.

אחינועם ניני

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות