באזז: האם שמאלנים וש”סניקים באמת מתפקדים באלפים לליכוד?

למה פרשני התקשורת משמאל מתפלאים? שיתרגלו שטראמפ שולט • כשתגיע ההצעה - ג'ודי תקפוץ על העגלה • מבחנו של שר התקשורת הזמני הנגבי: האם יצליח לבטל את התאגיד? • הטור של אריק זיו
אריק זיו
כ"ג שבט התשע"ז / 19.02.2017 14:10

פגישת נתניהו טראמפ היא המהפך האמיתי במרקם היחסים שבין ישראל לארצות הברית, משום שטראמפ הפך את משוואת אובמה.

מי זוכר את הנשיא העלוב שקיבל את נתניהו בבוז, עוד כאשר היה לו את ראש הסגל הישראלי לשעבר, השמאלן רם עמנואל? הפעם התקבל נתניהו באהדה. זה המהפך האמיתי של ישראל בארה”ב .

יש כאן עוד תופעה מטרידה מכיוונם של פרשני תקשורת משמאל: הם לא מרוצים מכך שהנשיא משנה ומבטל החלטות של הנשיא לשעבר אובמה.

על מה הם מתפלאים? האם כאשר אובמה נכנס לבית הלבן לא ביטל החלטות של בוש? ביטל גם ביטל.

יותר מכך: עוד לפני שנכנס לתפקיד, כבר הודיע על ביטול 200 החלטות של בוש. אז כן, טראמפ שולט. תתרגלו. אמנם הלוזרים הדמוקרטים מנסים להפריע במינויים, אבל זה טבעי. מנגד, לאט-לאט הממשל של טראמפ יתייצב.

מספר שגרירים אמריקנים לשעבר יצאו נגד השגריר המיועד דיווד פרידמן. למה? כי זהו שגריר בעל דעה צלולה שצריך לעמוד לצד ישראל, לא רק בדיבורים אלא גם במעשים. אני רק מזכיר שהשגריר היוצא הבטיח שארה”ב תמנע את החלטה במועצת הביטחון נגד ההתנחלות, ואחר כך שיקר בתקשורת. אז כן, יש שגריר חדש בירושלים. גם אם לא תהיה עכשיו הצהרה על העברת השגרירות לירושלים, מסתמן כי השגריר יגור בבית שלו בירושלים – ויפתח כנראה משרד בקונסוליה בירושלים. יעשה מעבר זוחל.

בנט צריך להירגע. כאשר יש הזדמנות לחזק את מעמד ישראל, לא צריך ספינים. מספיק עם ההתנהגות הילדותית שלו. אין ספק כי בנט צריך ללמוד מליברמן שמתנהל באחריות מעוררת כבוד. וכן, ליברמן מסתמן כאחד משרי הביטחון המוצלחים.

שר תקשורת על תנאי

נתניהו בחר בצחי הנגבי להיות שר תקשורת לשלושה חודשים. כן, זה בדקה התשעים להחלטה הסופית על קיום התאגיד.

עד סוף המושב צריכה להתקבל החלטה האם התאגיד ממשיך או לא? האופציה הנוספת היא שהתאגיד נשאר לפי הקו שהתווה יו”ר הקואליציה דוד ביטן, עם שינויים בניהול ורגולציה, כאשר התאגיד ימוזג עם רשות השידור וחלק גדול מעובדי רשות השידור יקלטו בתאגיד.

זהו מבחנו של הנגבי.

האם יעמוד במבחן? הדעות חלוקות.

כבר עם הודעתו של נתניהו על מינוי הנגבי יצאה הודעה מלשכתה של השרה מירי רגב: ״בירכתי את השר הנגבי על מינויו למ”מ שר התקשורת. בפניו ניצבים אתגרים משמעותיים והמרכזי שבהם הוא ביטול תאגיד השידור הציבורי ושיקומה של רשות השידור. אני מאחלת לו בהצלחה רבה בתפקידו״.

אין ספק כי הודעה זאת מסבירה מה הביצוע שנתניהו היה רוצה לראות ממי שימלא את התפקיד .

צחי הנגבי כבר הודיע כי התאגיד לא יקום, ורשות השידור שעברה שיקום תמשיך להוביל את השידור הציבורי.

איך אמר אחד מעובדי רשות השידור? “התאגיד הוקם בחטא וסופו שימות מהר. רק חבל על עובדי התאגיד”.

רוצי ג’ודי, רוצי

אין ספק כי מאז שסילבן פרש מהחיים הפוליטיים, עלה שמה של ג’ודי כמועמדת לכנסת.

השבת, בשבתרבות במבשרת היא כבר לא הכחישה כי יש כיוון, ואין ספק כי כאשר תגיע הצעה מאחת המפלגות שיכולות למנות מבלי בחירות מוקדמות – ג’ודי תקפוץ על העגלה, זאת למרות שיש לה בסיס בתוך הליכוד.

כבר השבת רמזה שיש סיכוי שריון שלא בליכוד.

כולם מתפקדים לליכוד?

יש באאאאאז שרץ: השמאלנים מתפקדים לליכוד. הש”סניקים מתפקדים. ניר ברקת פקד. המתנחלים פקדו.

לליכוד, לפי כל סיפורי המתפקדים, צריכים להיות כבר 400,000 מתפקדים.

אז לכל מי שנרעשים מסיפורי המתפקדים: בואו ונזכיר לכולם שלא רק צריך לפקוד אלה צריך להיות בקשר ולראות כי המתפקדים שילמו פעמיים.

בדרך כלל במתפקדים כאלה הנפילות גדולות, לאחר התשלום הראשון. כך בעיקר בכל התפקדות שמתבצעת דרך האינטרנט.

אולי צריך להחזיר את ההתפקדות שהייתה בתקופת תנועת החרות, כאשר טופס התפקדות היה חייב חתימה של יו”ר הסניף וכל זאת למנוע התפקדות עויינת.

בכל מקרה, לפי מקור בכיר בליכוד, המפקדים הכי רציניים שהיו מאז כינון הכנסת הם של דוד ביטן, הקבוצה הירושלמית, תנועת הקבלה, גבאי יאיר, בדרום מיקי זוהר, חיים כץ , פנחס עידן, שוקי אוחנה בצפון, בקריות ריכוז של התפקדות של ראשי עיריות.

כל השאר רק מנפחים מפקדים שלא קיימים.

ובמילים אחרות: כל מי שמדבר על אלפי מתפקדים צריך להבין שרק הוא יודע על זה ולמצודה הם לא הגיעו.

רק אלי חזן יכול

כבר שנים שיש פילוג וריבים בתוך צעירי הליכוד.

השבוע התקיים מפגן של אחדות למען המטרה של הסברה וקשרי חוץ בליכוד. אלי חזן, המופקד על הסברה וקשרי חוץ, ואין ספק שהוא עשה מהפכה בתחום קשרי החוץ בשנים האחרונות, הצליח להרים כנס הסברה – איך להסביר את הליכוד ואת נתניהו בחו”ל.

מלבדו ומלבד תמיר וורצברגר, השתתפו גם יועץ ראש הממשלה עומרי אקוניס, ח”כ ד”ר ענת ברקו, אריאל מורלי, עדי ברוך ודוידי הרמלין.

אז לא רק שאלי בנה יש מאין ומיצב את הליכוד בעולם, אלא שהוא גם מצא את הנוסחה לאחדות.

• מתוך ‘ליכודניק’

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות