העיתונאי החרדי שטראמפ השתיק דווקא מבין את הנשיא • צפו בראיון

העיתונאי החרדי שהושתק על ידי טראמפ במסיבת העיתונאים - וכבש את הכותרות, מגן על הנשיא: "זה מראה שהוא כל כך מחויב למאבק בבעיה הזו של האנטישמיות שזה מפריע לו ברמה אישית עמוקה"
אבי כץ
כ"ג שבט התשע"ז / 18.02.2017 23:40

ג’ייק טורקס, כתב המגזין החרדי ‘עמי’ שהושתק על ידי נשיא ארה”ב במסיבת העיתונאים ביום חמישי, לאחר שהחל לשאול על עליה בתקריות האנטישמיות – אומר בראיון שהעניק לרשת ‘פוקס ניוז’ כי הוא מבין מדוע הנשיא חש פגוע.

כאשר נשאל אם נפגע מהתייחסות הנשיא – שאמר לו “תפסיק לדבר, שקט, תשב” – אמר טורקס: “האמת היא שהרגשתי הרבה תקווה. כי זה מראה נשיא שהוא כל כך מחויב למאבק בבעיה הזו של האנטישמיות שזה מפריע לו ברמה אישית עמוקה, וזה גורם לי לקוות מאוד שהוא יעבוד עם הקהילה היהודית”.

טורקס גם אמר שהתקשורת מאשימה את טראמפ באנטישמיות בצורה לא הוגנת.

“עבדתי עם הנשיא ואנשיו לאורך מסע הבחירות ותקופת המעבר… ומעשים מסוימים או אנשים מסוימים תוארו כאנטישמיים, והאנשים בקהילה שלנו, שמכירים את האנשים האלה אישית, אמרו: ‘זה לא נכון. מדוע אנשים שאינם יהודים מחליטים מה ייחשב אנטישמי?’.

“הוא עבד בצורה חסרת תקדים עם הקהילה החרדית”, הוסיף. “ואנחנו מבינים למה הוא נפגע כל כך כשקוראים לו אנטישמי. זה מאוד לא הוגן, מה שעשו לו, ואני מבין למה הוא נכנס למגננה כזו. ואני איתו בזעם הזה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות