רצח אחיו של הרודן הצפון קוריאני: החשודות חשבו שזה חלק ממתיחה

פרטים חדשים על פרשיית רצח קים ג'ונג נאם: שתי החשודות בהרעלת אחיו של הרודן הצפון קוריאני מסרו בחקירתן כי היו משוכנעות שהן משתתפות בתכנית מתיחות - ושהן נשלחו לבצע מעשה קונדס שנועד לשעשע את הצופים
קובי פינדרוס
כ"ב שבט התשע"ז / 18.02.2017 19:20

פרטים חדשים נחשפים על חיסולו של אחיו למחצה של המנהיג הצפון קוריאני: אחת החשודות, סיטי עיישה בת 25, המחזיקה בדרכון אינדונזי, שהרעילה את אחיו של הרודן הקוריאני, מסרה למשטרה כי האמינה שהיא משתתפת בתכנית מתיחות, ושהיא נשלחת לבצע מעשה קונדס שנועד לשעשע את הצופים.

עיישה והעצורה הנוספת, דואן תי הואונג, בת 28, הנושאת דרכון מווייטנאם, סיפרו בחקירתן כי קיבלו תשלום בתמורה להסכמתן “להשתתף בתכנית” ולרסס על אנשים במקומות ציבורים חומר כלשהו.

משטרת מלזיה הודיעה הבוקר (שבת])על מעצר חשוד רביעי במעורבות ברצח – רי ג’ונג צ’ול, אזרח צפון קוריאה – בן זוגה של אחת החשודות.

קים ג’ונג נאם נרצח בשבוע האחרון באמצעות הרעלה, מחוץ לנמל התעופה הבינלאומי של מלזיה.

קים ג’ונג נאם, אחיו למחצה של הרודן הצפון קוראני קים ג’ונג-און, שהה חלקים ניכרים מזמנו מחוץ למולדתו, ויצא בגלוי נגד השלטון המשפחתי במדינה הסגורה.

בעבר, נחשב קים ג’ונג נאם, בנו הבכור של המנהיג המנוח קים ג’ונג איל, ליורשו הוודאי, אך לאחר שנתפס מנסה להיכנס ליפן עם דרכון מזויף, סר חינו בעיני אביו.

גם דודו של ג’ונג נאם הוצא להורג בשנת 2013, ודמויות מקורבות לו טוהרו על ידי השלטון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות