לבייב חגג: ניצח בסיכסוך עם חרדי מניו יורק ויקבל 200 מיליון דולר

בית משפט בארצות הברית אישר הלילה הסכם בוררות בין הבעלים של חברת 'אפריקה ישראל' וחברת "ג'וליוס קליין" של איש העסקים החרדי מוטי קליין • לפי ההסכם, לבייב יקבל כמעט 200 מיליון דולרים • חדשות 2: לבייב קיבל את הבשורה במלון בירושלים ולא טרח להסתיר את התלהבותו
נתן פרל
כ"א שבט התשע"ז / 17.02.2017 11:45

סיבה לחגיגה לטייקון החרדי: בית משפט בארצות הברית אישר הלילה (ליל שישי) את הסכם הבוררות בין איש העסקים ר’ לוי לבייב לאיש העסקים החרדי מוטי קליין, בעלי חברת ‘ג’וליוס קליין’.

בסיום סכסוך  בין השניים – – שלווה בהטחת האשמות והרבה דם רע – ישלם קליין ללבייב סכום של יותר מ-100 מיליון דולרים. כך לפי הפרסומים בארצות הברית.

בתחילת שנות ה-2000 החל שיתוף הפעולה בין לבייב וקליין, אך בשנת 2012 החליטו לפרק את השותפות.

לפני כשלוש שנים תבע המיליארדר הישראלי את שותפיו העסקיים, בטענה שמידרו אותו משלוש חברות פנינים.

לטענת לבייב מאז נפרדו הצדדים, לא הועברו לו הרווחים כנדרש – ושותפיו סירבו להעביר לו מידע על שוד היהלומים בפסטיבל קאן לפני מספר שנים. בנוסף טען לבייב, כי אנשי חברתו של קליין התקינו מצלמות וריגלו אחריו ואחרי בני משפחתו.

גורמים בבורסה בישראל אמרו לחרדים10 כי לא מדובר ב-100 מיליון דולר אלא בסכום שיותר קרוב ל-200 מיליון דולר.

חדשות 2 דווח, כי לבייב קיבל את המידע על אישור הסדר הבוררות כשהיה במלון בירושלים. על פי הדיווח, לבייב הביע שמחה גלויה ולא טרח להסתיר את התלהבותו בפני הנוכחים במקום.

לפני פחות מחצי שנה אמר  עו”ד עמית חדד ממשרדו של ד”ר וינרוט – שייצג את קליין: “פסק הבוררות נמצא לפתחו של בית המשפט הפדרלי בניו-יורק, על הפגמים והמגרעות שלו. אנחנו סמוכים ובטוחים שבסופו של דבר פסק הבוררות יבוטל, מתחילתו ועד סופו”.

הלילה התברר כי טעה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות