שני אחים מישראל עצורים בבולגריה בחשד שרצחו חבר ישראלי בן 26

אליעד פראג, בן 26, אזרח ישראלי מתל אביב נרצח ביום רביעי בערב ליד העיירה סמוקוב בבולגריה • החשודים: שני אחים בשנות ה-30 לחייהם, שהשליכו הגופה מהרכב וברחו ליער במרחק של כ-2 קילומטרים מזירת הרצח - שם נלכדו • הקרבן והחשודים הגיעו מרומניה • רב מסייע לעצורים
חיים טוויל
כ' שבט התשע"ז / 16.02.2017 21:26

אליעד פראג, בן 26, אזרח ישראלי מתל אביב נרצח ביום רביעי בערב בבולגריה. משטרת בולגריה עצרה זמן קצר אחר כך שני אחים, בשנות ה-30 לחייהם, כחשודים ברצח.

לפי אחת הגירסאות, שני האחים הינם חרדים – אולם לפי שעה לא הצלחנו לאמת עובדה זו.

לחרדים 10 נודע, כי רב מסייע לשני החשודים.

לפי ממצאים ראשונים, אחרי שהשנים רצחו את אליעד ז”ל, הם השליכו אותו מתוך מכוניתם ונמלטו. הם נתפסו לאחר זמן קצר בתוך יער המרוחק כשני קילומטרים מהזירה בה הושלכה גופתו של הקורבן.

על פי החשד, השניים הגיעו יחד עם הקרבן ביום שלישי מרומניה לבולגריה.

על פי גרסת פקח יערות באזור זירת הרצח, נראו האחים כשהם עוצרים את רכבם בסמוך לעיר סמוקוב, המרוחקת כ-40 ק”מ מעיר הבירה סופיה, יוצאים ממנו ומשליכים מתוך הרכב מה שנראה כגופה.

פקח היערות, כמו גם עדים נוספים, העיד כי הישראלים נכנסו לתוך רכבם ונמלטו מזירת האירוע. עדי הראיה שהבחינו במעשה החשוד הזעיקו את המשטרה, תוך מתן דיווח מפורט על מה שקרה ותיאור של הנמלטים.

המשטרה פתחה במצוד אחר השניים. רכב שטח, שככל הנראה שימש את שני הישראלים, נמצא נטוש כ-500 מטר מהמקום. מסמכי הג’יפ הנטוש היו של רומניה. השניים נתפסו, כאמור, כשהם מסתתרים בתוך יער המרוחק כשני קילומטרים מהזירה.

עם פתיחת החקירה המשטרתית התברר כי מדובר בגופתו של אזרח ישראלי. על הגופה היו סימנים של אלימות.

משרד הפנים בבולגריה מסר כי אתמול, סביב השעה 18:25, אותר ג’יפ נטוש באזור העיירה. כ-500 מטרים משם התגלה הקרבן, חבול ופצוע. לפי אחד הדיווחים, הקרבן מת מפצעיו עוד בטרם הגיע אמבולנס כדי להעניק לו טיפול רפואי.

שר הפנים הבולגרי פלאמן אוזונוב ציין בתדרוך כי החשודים ניסו לברוח מהשוטרים והסתתרו מהם, אך לבסוף נתפסו תוך שהשוטרים מפעילים כוח פיזי כדי לעוצרם.

לפי שר הפנים, הם נכנסו למדינה 48 שעות לפני ביצוע הרצח וטרם פוענחו מניעיהם, אך ידוע שהם מכירים זה את זה.

איתן וייס ממשרד החוץ אישר את הדברים ומסר: “שני אזרחים ישראלים נעצרו בחשד שרצחו אזרח ישראלי והשליכו גופתו ביער. הם נתפסו ע״י המשטרה ונמצאים בחקירה, לאחר שנצפו בשעת מעשה ע״י עוברי אורח בקרבת מקום. שגרירות ישראל בבולגריה נמצאת בקשר עם הרשויות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דתי
    17/02/2017 13:28
    דני
  1. האם הם דתיים