למה הורה הרב ברלנד ל’שובו בנים’ ללמוד השו”ת של הגר”מ שטרנבוך?

רב קהילת 'שובו בנים' של ברסלב, השוהה בהתאוששות בבית חולים בירושלים, לאחר טיפול רפואי - כתב לחסידיו: "לקבוע שיעורים קבועים מידי יום ביומו בספר תשובות והנהגות. השו"ת הזה מחזיק אותי כאן במצב הקשה בבית החולים"
איתמר זינגר
כ' שבט התשע"ז / 16.02.2017 16:26

הרב אליעזר ברלנד, רב קהילת ‘שובו בנים’ של ברסלב, השוהה בהתאוששות בבית חולים בירושלים, לאחר שעבר טיפול רפואי מורכב, ביקש אמש (רביעי) מעורך דינו משה בר אשר לפרסם לכל תלמידי קהילת ‘שובו בנים’ ללמוד את השו”ת ‘תשובות והנהגות’ של ראב”ד ‘העדה החרדית’, הגאון רבי משה שטרנבוך.

הרב ברלנד אף ישב וכתב מכתב בכתב ידו:

“לכבוד כל תלמידי שובו בנים בכל אתר ואתר שלום וברכה!

נא לקבוע שיעורים קבועים מידי יום ביומו בספר תשובות והנהגות של הרה”ג רבי משה שטרנבוך ולקבוע שיעורים תמידים כסדרם ומוספים כהלכתן. בברכת התורה”

הרב ברלנד הוסיף וסיפר על מעלת הספר ש”היום הוא נכס ברזל בכל בתי המדרשות ועולם התורה וחיברו זקן הפוסקים שזכינו שעוד נמצא איתנו”.

לאחר מכן הראה הרב ברלנד לעו”ד את הספר ואמר: “השו’ת תשובות והנהגות מחזיק אותי כאן במצב הקשה בבית החולים, אני לומד בו תדיר”.

בעקבות ההוראה, תלמידי ‘שובו בנים’ החלו לרכוש בחנויות הספרים את הספר, ובקו המידע של ברסלב אף הוסיפו שלוחה מיוחדת והתחילו במסירת שיעורים מהשו”ת. היום כבר נמסר השיעור הראשון מתוך השו”ת תשובות והנהגות.

הרב ברלנד

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה סוג של שוחד ברלנדי קלאסי כדי לקנות את לבו של ראב
    19/02/2017 00:55
    ברסלבר
  1. זה סוג של שוחד ברלנדי קלאסי כדי לקנות את לבו של ראב”ד העדה החרדית שלא ייצא נגדו לאחר שבית דין כבר התכנס לדון בפרשייה