חילול ה’: חרדים סירבו לשבת ליד נשים במטוס – המשטרה הוזעקה

חילול ה' בשחקים: במהלך טיסה שהמריאה מנתב"ג ללונדון, הביעו כמה נוסעים חרדים סירובם לשבת ליד נשים ונותרו לעמוד • נוסע נוסף ניסה להטעין את הטלפון שלו בלוח החשמלי של המטוס • לאחר הנחיתה הוזעקה המשטרה המקומית, אך לא בוצעו מעצרים
נתן פרל
כ' שבט התשע"ז / 16.02.2017 14:25

שוב חילול ה’: במהלך טיסה שהמריאה מנתב”ג ללונדון, סירבו מספר נוסעים חרדים לשבת ליד נשים – ונותרו לעמוד במעבר, בניגוד להוראות הביטחון.

על פי דיווחים בתקשורת הבריטית, אנשי צוות המטוס של חברת ‘איזיג’ט’ נאלצו להזעיק את המשטרה הבריטית לאחר שלדבריהם נוצרה מהומה במטוס מגובה 30 אלף רגל.

אחד הנוסעים צוטט בכלי התקשורת המקומיים: “כעשרה גברים במגבעות שחורות חסמו את המעברים וסירבו לתפוס את מקומותיהם – למרות שנדרשו לעשות זאת. הדיילים עשו הכול אבל הם לא נשמעו להוראותיהם”.

המהומה החלה עוד בשלב העליה למטוס: “הם חסמו את המעברים ולא יכולנו להגיע למושבים שלנו, היה לידי אדם מבוגר והוא סרב לשבת. כולם היו צריכים לעבור סביבו, אבל הוא התעלם ופשוט חיכה שיחליפו לו את המקום”.

נוסע חרדי נוסף ניסה להטעין את הטלפון שלו בלוח החשמלי של המטוס, מה שהפעיל את תאורת החירום, ניסיון שהחברה הגדירה כמטופש.

עם זאת, המשטרה שהוזעקה מיד עם נחיתת המטוס לא עצרה חשודים ושחררה את כל הנוסעים החרדים.

מחברת איזיג’ט נמסר: “אנו יכולים לאשר שטיסה EZY2084 מתל אביב ללונדון זימנה את המשטרה שחיכתה לה בעת הנחיתה בשל קבוצת נוסעים שהפריעו למהלך התקין של הטיסה וסירבו להישמע להוראותיו של הקפטן. כמו כן, ציינו בחברה כי נוסע אכן חיבר את מכשירו הסלולרי ללוח הבקרה של המטוס, מה שגרם להדלקת האורות, אולם בשום שלב לא הייתה סכנה לבטיחות או הביטחון במטוס”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה זה חילול השם?
    16/02/2017 17:59
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לדעתי אסור לשבת ליד אשה.

  2. אתם צריכים לשנות לקידוש השם
    17/02/2017 00:31
    שרה
  3. איזה קידוש השם שהם לא ישבו על יד הנשים ומסרו נפש למצות הצניעות שגילוי עריות זאת אחת מהמצוות של יהרג ובל יעבור ! איזה עם ישראל ! איזה יהודים ! ככה הגויים מעריצים אותנו ! שיש לנו עקרונות ושאנחנו לא כמוהם אשריכם ישראל !

  4. פשוט בדיחה
    17/02/2017 02:01
    יצפאן השוטר
  5. למה לא בוצעו מעצרים?! אני סובל מאנשים כאלה כשאני רוצה לנסוע עם אשתי באוטובוס מירושלים לבני ברק או בית שמש, כי להם לא בא בטוב שביחד אנחנו מצליחים לשמור יותר טוב על הילדים שלנו.
    מבחינתם עדיף שהילדים ירוצו הלוך ושוב מאבא לאימא ולהיפך, תוך כדי נסיעה כשהם מסכנים את עצמם.

  6. אוהבי אדם
    17/02/2017 07:22
    ש
  7. למה שלא תקימו חברת תעופה חרדית, בה נשים יהיו בתא המטען, ספרדים באחורי המטוס, וחרד”לים מאחורי פרגוד?
    אין ספק שהשם יושב בשמיים ומתמוגג ממעשיכם הקדושים.