בנט: “עידן חדש” • חוטובלי לגלגה על הפרשנים: “בתדהמה. מבוהלים”

יו"ר הבית היהודי: "אחרי 24 שנה דגל פלסטין הורד היום מהתורן ומוחלף בדגל ישראל" • גלנט: "יש לנו ידיד בבית הלבן" • אורי אריאל: "יישר כח לנתניהו" • איילת שקד: "היסטוריה"
יוני גרין
י"ט שבט התשע"ז / 15.02.2017 20:17

יו”ר הבית היהודי השר נפתלי בנט התייחס למסיבת העיתונאים בבית הלבן, שם הצהיר נשיא ארה”ב החדש כי אינו דוגל דווקא בפתרון “שתי המדינות”.

“עידן חדש”, אמר בנט. “אחרי 24 שנה, דגל פלסטין הורד היום מהתורן ומוחלף בדגל ישראל. מחזק את ראש הממשלה שגילה מנהיגות ותעוזה וביצר את בטחון ישראל”.

שרת המשפטים איילת שקד בירכה בראיון לגלי צה”ל על דבריו של נשיא ארה”ב טראמפ: “היסטוריה. אחרי שנים שדגל פלסטין הונף בראש התורן הוא הוחלף בדגל ישראל”.

שר המדע אופיר אקוניס אמר: “סופסוף הגיע סופו של רעיון שגוי ומסוכן: הקמת מדינת טרור פלשתינית בלבה של ארץ ישראל.

“גם הנשיא טראמפ מבין שנוסחת ‘שתי מדינות’ לא תביא לשלום במזרח התיכון, ושצריך למצוא פתרונות אחרים כדי להשיג שלום. זהו יום חשוב מאוד לכל אוהבי ארץ ישראל”.

שר הבינוי והשיכון האלוף (מיל’) יואב גלנט הגיב על דברי טראמפ: “נאום היסטורי של טראמפ: ‘לא נאפשר לאיראן להחזיק נשק גרעיני לעולם, לעולם. הפלסטיניים מלמדים הרבה שנאה, הם חייבים להפסיק והם חייבים להכיר בישראל’ – אלו הם דבריו. יש לנו ידיד בבית הלבן”.

שר החקלאות אורי אריאל בירך את ראש הממשלה נתניהו: “יישר כח לנתניהו ששמר על האינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל: ביטחון, התיישבות, ציונות. השלבים הבאים הם פיתוח כלכלי של האזור, העברת שגרירות ארה״ב לירושלים והשבת יהונתן פולארד הביתה – לישראל”.

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי התייחסה למהדורות החדשות, העוסקות בניתוח מסיבת העיתונאים בבית הלבן.

“הפרשנים מבוהלים מהמחשבה שסוף סוף לא יופעל לחץ על ישראל ונוכל לעצב את עתידנו על פי האינטרס הלאומי שלנו”, לגלגה. “פרשנינו בתדהמה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות