ללמוד תכנות בכיף? לסטארט-אפ ישראלי יש פיתרון מעניין עם קוף

כך ילמדו ילדיכם תכנות מחשבים בקלות: סטארטאפ ישראלי בשם CodeMonkey מפתח פלטפורמת לימוד תיכנות דיגיטלית המבוססת על משחק, במהלכו נדרשים השחקנים לסייע לקוף לאסוף בננות - בעזרת כתיבת שורות קוד
נוחי גולד
כ' שבט התשע"ז / 15.02.2017 23:28

רוצים ללמוד תיכנות בכיף? סטארטאפ ישראלי בשם CodeMonkey (קודמאנקי) מפתח פלטפורמת לימוד תיכנות דיגיטלית המבוססת על משחק, והודיע כי גייס עד כה מיליון וחצי דולר ממספר משקיעות חדשות.

על פי הפרסום באתר geektime, החברה פיתחה פלטפורמה שמעוצבת כמו במשחק ובה שלבים רבים ברמות קושי שונות, שמצליחים לגרום לילדים לשכוח שהם לוקחים חלק בפעילות לימודית.

במהלך המשחק נדרשים השחקנים לסייע לקוף לאסוף בננות בעזרת כתיבת שורות קוד.

באותו זמן, מאחורי הקלעים, פועל מנוע של בינה מלאכותית המנתח את פעולותיו של השחקן, ומציג חוויה אישית של משוב, רמזים והוראות בהתאם לכך. תוך כדי המשחק רוכשים התלמידים לא רק את יסודות מדעי המחשב, אלא גם את מיומנויות המאה ה-21, כגון פתרון מרובה שלבים ומחשבה אנליטית.

למוצר אלמנטים פדגוגיים מובהקים: מצד מערכות החינוך, המוצר בנוי כתכנית לימודים תהליכית, שאיננה דורשת ניסיון מוקדם, וכוללת הכשרה בסיסית, כלי ניהול ודיווח למורים ורכזים, מתן ציונים אוטומטי, ואפילו מערכי שיעור מפורטים למורה (MOOC).

הפלטפורמה מיועדת לבתי ספר יסודיים ובישראל היא נכנסה לתוכנית הלימודים של משרד החינוך ומהווה חלק מ”אולימפיאדת הסייבר הישראלית” שיזם משרד החינוך, בה השתתפו בשנה האחרונה כ-250 אלף תלמידים מ-1,700 בתי ספר בישראל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות