‘משלם למסיתים?’ • ליברמן לליצמן: עצור את הפרסומים שלך ב’הפלס’

ח"כ עודד פורר מישראל ביתנו פנה הבוקר למשרדי ממשלה בדרישה כי יחדלו לפרסם בביטאון 'הפלג הירושלמי' - "אחד השופרות המרכזיים של מתנגדי הגיוס" • "שלא ייווצר מצב אבסורדי בו ממשלת ישראל משלמת לאלו המתפרעים והמסיתים כנגד צה"ל וחייליו"
נחמן גור
י"ט שבט התשע"ז / 15.02.2017 13:11

המאבק של ‘ישראל ביתנו’ נגד הפלג הירושלמי: ח”כ עודד פורר פנה הבוקר (רביעי) למשרדי ממשלה, כמו גם למנכ”ל לפ”מ הזמני שלמה עדיאל, בדרישה כי יחדלו לפרסם בביטאון ‘הפלג הירושלמי’.

לדברי פורר, “‘הפלס’ מהווה אחד השופרות המרכזיים למסיתים נגד הגיוס לצה”ל ולקריאה להתפרעויות, כפי שראינו בשבועות האחרונים”.

פורר ערך בדיקה ממנה עלה, כי ישנם משרדי ממשלה הנוהגים לפרסם בעיתון ובפועל מממנים את ההסתה כנגד צה”ל וחייליו.

בין משרדי הממשלה המפרסמים בביטאון ‘הפלג’, גילה,  נמצאים המשרד להגנת הסביבה, משרד הבריאות ומשרד הכלכלה.

בעקבות כך שיגר ח”כ פורר לשרים זאב אלקין, יעקב ליצמן ואלי כהן, כמו גם למנכ”ל לפ”מ הזמני שלמה עדיאל, מכתב – בו כתב: “בשבועות האחרונים אנו עדים להתפרעויות וחסימות כבישים שמבוצע בידי קומץ קיצונים בעדה החרדית, כנגד המתגייסים והגיוס לצה”ל.

“מדובר בפעילות חמורה המסיתה כנגד ביצוע הוראות חוק הגיוס ופוגעת בכל רבדי החברה הישראלית בכלל ובחברה החרדית בפרט.

“הסתה כנגד חיילים משרתים וכנגד מועמדי גיוס ושידולם שלא להתגייס אינה יכולה לעבור לסדר היום וללא תגובה של ממשלת ישראל. אחד השופרות המרכזיים של מתנגדי הגיוס הוא עיתון ‘הפלס’, שנותן במה לפסקי הלכה מסיתים, תוך מתן לגיטימציה ודרור להסתה כנגד הגיוס לצה”ל וכנגד החיילים המשרתים”.

ח”כ פורר פנה אל השרים בבקשה לפעול באופן דחוף ולהורות למשרדים לעצור את הפרסומים בעיתון הפלס – “על מנת שלא ייווצר מצב אבסורדי בו ממשלת ישראל משלמת לאלו המתפרעים והמסיתים כנגד צה”ל וחייליו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שום דבר לא יעזור לציונים הטמאים למנהיגים של המדינה הטמאה. הקב
    15/02/2017 14:00
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. שום דבר לא יעזור לציונים הטמאים למנהיגים של המדינה הטמאה. הקב”ה ימחוק השמד, ובקרוב מהמפכה גדולה. ויה”ר שנתני’ הטמא יקבל כמה שיותר מכות בארה”ב, הוא האחראי על מסע הגיוס, הוא האחראי על חילולי השבת, הוא האחראי על מצעדי הטומאה, וכו’ ומלכות זדון הציונית מהרה תעקר וכו’

    תראו: רא”מ כזה לא היה לישראל עשרות שנים, כזה פקח וממולח, יש לו את החרדים ביד, מראה להם פנים שוחקות והתחברות כשבינתיים הוא מצליח לגנוב מהם את החלשים לצבא כשהתכנית הוא להגיע לכולם לאט, אבל בטוח מה שלא הצליחו ראשי הממשלה לדורותיהם בגלל שבאו עם פנים של שונא הלך לו בגלל החברות שהוא משדר לחרדים כן כן הוא פקח יותר מכל האדמורים והרבנים.

    הוא כבר כמעט שבר את כל החומה ביו החרדים לחילונים. וכן לימודי ליבה וכפירה ממש שכבר לומדים במרבית מוסדות החרדים, הכל כדי לקבל כסף הטמאה של המשומדים.