תעלומה: לאן נעלם הטלפון הסלולרי של תאיר ראדה ע”ה שנמצא בזירה?

'ידיעות אחרונות' חשף: הפרקליטות הודיעה למשפחה כי המדינה איבדה את המכשיר הסלולרי של תאיר ע"ה שנמצא בזירה • אמה של תאיר זועמת: "הציבור צריך לדעת אם העלימו את הטלפון, או שהמציאו שהטלפון אבד"
חיים טוויל
י"ט שבט התשע"ז / 15.02.2017 10:35

עיתון ‘ידיעות אחרונות’ חשף הבוקר (רביעי) כי בפרקליטות המדינה איבדו את הטלפון הנייד של תאיר ראדה ע”ה – שנרצחה לפני עשור.

אמה של תאיר, אילנה ראדה, ביקשה לקבל את הטלפון הנייד של בתה, ולאחר שבפרקליטות סירבו בטענה שמדובר בראיה חשובה, לפני כשבועיים הודתה הפרקליטות לראשונה כי אינה מצליחה לאתר את הטלפון הנייד של תאיר –  שנמצא בזירת הרצח, בתוך כיס מכנסיה של תאיר.

היעלמות הטלפון הסלולרי לא תועיל, בלשון המעטה, לאמון שרוכש הציבור כלפי הפרקליטות והמשטרה נוכח התנהלותן בתיק הרצח, שממשיך להסעיר רבים, גם לאחר עשור ושלוש הכרעות דין בבתי משפט.

אילנה ראדה סיפרה ל’ידיעות אחרונות’: “עוד לאחר הרצח ביקשתי לקבל בחזרה את החפצים האישיים של תאיר. פניתי מספר פעמים ותמיד טענו בפניי שבגלל שהמשפט עדיין מתנהל, ועדיין מוגשים ערעורים, אין אפשרות להשיב לי את הדברים ששייכים לנו.

“גם לאחר שהמשפט הסתיים, המשיכו בפרקליטות לסרב להשיב לנו את החפצים.

”הדבר תמוה בעיניי, מאחר שלאורך כל הזמן, מאז ההכרעה הראשונה, התעקשה הפרקליטות על כך שפסק הדין גורף, שבית המשפט נתן את פסיקתו ושהרוצח יושב בכלא. לאחר הכרעת בית המשפט העליון ביקשתי לקבל את הרכוש הפרטי שלנו.

“במחשב, לדוגמא, כל בני הבית השתמשו. אני זוכרת שעוד בזמן חקירת הרצח החזירו חפצים ונעליים לאנשים אחרים שמהם נלקחו החפצים”.

היא הוסיפה:  “הציבור צריך לדעת אם העלימו את הטלפון, או שהמציאו שהטלפון אבד. אם הטלפון, שהוא מוצג משפטי כל כך חשוב, שהוחזק במשך עשר שנים באמת אבד – יש כאן פשלה רצינית. על כך אני לא אעבור לסדר היום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות