שתי נשים עם מחטים מורעלות: כך נרצח אחיו של רודן צפון קוריאה

סוכנויות הידיעות בעולם מדווחות כי אחיו למחצה של מנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג נאם, נרצח על ידי שתי סוכנות ביון של צפון קוריאה, בעזרת מחטים מורעלות, מחוץ לנמל התעופה הבינלאומי של מלזיה
דוד ליבוביץ
י"ח שבט התשע"ז / 14.02.2017 20:14

פרטים חדשים נחשפים על חיסולו של אחיו למחצה של המנהיג הצפון קוריאני: קים ג’ונג נאם נרצח היום (שלישי) על ידי שתי סוכנות ביון של צפון קוריאה, בעזרת מחטים מורעלות, מחוץ לנמל התעופה הבינלאומי של מלזיה.

שתי נשים, מדווחים ברשתות החדשות בעולם, נראו נמלטות במונית מיד לאחר הרצח.

הנשים חשודות כסוכנות מודיעין של צפון קוריאה, ועדיין לא אותרו על ידי הרשויות. על פי סוכנות הידיעות הדרום קוריאנית יונהאפ, סוכנים של צפון קוריאה ניצלו פרצת אבטחה בין מאבטחיו של ג’ונג נאם למשטרה המלזית בנמל התעופה כדי לבצע את ההתנקשות.

קים ג’ונג נאם, אחיו למחצה של הרודן הצפון קוראני, שהה חלקים ניכרים מזמנו מחוץ למולדתו, ויצא בגלוי נגד השלטון המשפחתי במדינה הסגורה.

היום מסר מקור  ממשלתי בדרום-קוריאה כי קים גונג נאם נרצח, כשעל פי הסברה, הוא היה בשנות הארבעים לחייו.

בעבר, נחשב קים ג’ונג נאם, בנו הבכור של המנהיג המנוח קים ג’ונג איל, ליורשו הוודאי, אך לאחר שנתפס מנסה להיכנס ליפן עם דרכון מזויף, סר חינו בעיני אביו.

גם דודו של ג’ונג נאם הוצא להורג בשנת 2013, ודמויות מקורבות לו טוהרו על ידי השלטון.

האח הצעיר יותר, קים ג’ונג-און, הוא מנהיג צפון קוריאה החל משנת 2011 והוא בן 34 בלבד. לשמו נקשרו מעשי שחיתות ורצח רבים, וגם אשתו נעלמה לפני כשנה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות