לרשות אין כסף? תראו איזה סכומים מקבלים מהתקציב רוצחי היהודים

מחקר הוכיח: "הדבר שמחליש טרור הוא הפגיעה במשפחה של המחבלים" • " 7% מתקציב הרשות הפלשתינית - 300 מיליון דולר, תשלום למי שרצחו יהודים. עשרת אלפים שקל לחודש למחבל!"
חיים טוויל
י"ח שבט התשע"ז / 14.02.2017 17:47

אלוף (מיל’) עוזי דיין, נאם אחר הצהריים (שלישי) בכנס ירושלים ה-14 והתייחס לפגישתם הצפויה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארה”ב דונלד טראמפ.

“לנתניהו אין מה לדבר עם טראמפ על זכותנו על ארץ ישראל. ונתניהו אפילו לא צריך להביא תנ”ך לטראמפ, אלא לקרוא בתנ”ך שירושלים היא בירת ישראל. גם אם נושא עזה יעלה – אין מה לשאול את השאלה מה יהיה, יהיה מה שנחליט שיהיה”, אמר  דיין.

דיין קבע: “ניסינו עם הערבים כל מה שרק אפשר ושום דבר לא הצליח. הגבול הנדרש על מנת לשמור על ביטחון ישראל, כדי שהיא תוכל להגן על עצמה בכוחות עצמה הוא גבול הירדן. שמעתי ביטוי יפה באנגלית על תהליך השלום, משמעותו בעברית היא: תהליך עליו השלום… בכל מערכת יחסים קיימת שאלת האמינות. האם אתה רוצה לחיות בשלום עם הפרטנר שלך.

“אני רוצה להסב את תשומת הלב לדבר אחד שהוא לא סודי, אבל נוהגים לא לדבר עליו 7% מתקציב הרשות הפלשתינית – 300 מיליון דולר, מוקדש לתשלום משכורות למחבלים שיושבים בבתי סוהר ולתמיכה במשפחות שלהם”, סיפר דיין למשתתפים.

הוא פירט: “מי שרוצח יהודי מקבל עשרת אלפי שקלים ומעלה בכל חודש. התקציב הזה נמסר למשפחתו. אם לא הצליח לרצוח הוא מקבל רק חמשת אלפים”.

לדבריו, “מחקר שעשינו בעבר הוכיח שני דברים: הדבר שמעודד טרור זה לא רק ההסתה ומה שמלמדים בבית ספר, אלא גם התמיכה מסביב. התמיכה של החברים, של בית הספר, של המשפחה. הדבר שמחליש טרור הוא הפגיעה במשפחה.

“זה ממש מפריע למחבלים והם הודו בכך שזה היה החשש להם, מה יעלה בגורל משפחותיהם. לא סתם מפרידים ארגוני הטרור את המתאבדים מבני משפחותיהם. כי ברור שזה מרתיע אותם, את המחבלים המקומיים. הם, רוצחי היהודים, מקבלים עשרת אלפים שקל לחודש! זה מנוגד לכל הגיון, לחוק הבינלאומי. השכר ניתן בהתאם להצלחת ואיכות הפיגועים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות