קינג פרש מקואליציית ברקת ונזרק מקבוצת הווטסאפ של הנהלת העיר

חבר מועצת עיריית ירושלים, אריה קינג מסיעת 'ירושלים אחת', מימש את איומיו והודיע על התפטרותו מהקואליציה של ראש העיר ניר ברקת • "ירושלים ראויה למנהיג וראש עיר שלא מתבייש ביהדותו"
אריה ריבקינד
י"ח שבט התשע"ז / 14.02.2017 17:05

חבר מועצת עיריית ירושלים, אריה קינג, יו”ר סיעת ‘ירושלים מאוחדת, מימש את איומיו והודיע בצהריים (שלישי), במכתב ששיגר לראש העיר ניר ברקת – על התפטרותו מחברותו בקואליציה העירונית.

מיד לאחר התפטרותו, הוסר קינג על ידי מנהלת הקבוצה של הנהלת העיר.

“והקש ששבר את גב הגמל, היתה פריצת הגדר אמש, גדר שהיא מבחינתי בבחינת ‘ייהרג ובל יעבור'”, כתב קינג. “באישורו ובהתערבותו האישית של מר ניר ברקת, עיריית ירושלים, מימנה אמש את פריצת גדר הפריצות, גדר הזימה והתועבה”.

קינג הוסיף: “הגיע העת להפנים ולהיערך בהתאם לכך, שירושלים ראויה למנהיג וראש עיר שלא מתבייש ביהדותו, שלא מתבייש בתורת ה’, שלא מתכחש לזכותנו המלאה על כל חבלי ארץ ישראל ובכלל זה על כל שכונות ירושלים, ראש עיר במשרה מלאה (ולא בראש עיר בהתנדבות, סליחה, בשכר של -1 ש”ח לשנה (ועוד עשרות יועצים, עוזרים, נהגים ומאבטחים בעלות כוללת של מיליוני ש”ח בשנה) שעושה טובה לתושבי העיר שהוא מטפל בענייני העיר השוטפים”.

קינג

גורמים בכירים בעירייה מסרו לחרדים10: “פרישתו של קינג לא נובעת מאידאולוגיה אלא מכסאולוגיה, לאחר שלא קיבל את תפקיד סגן ראש העיר ושכר כפי שרצה”.

לדבריהם, “אפילו סיעתו נטשה אותו וכל ‘תרומתו’ לתושבי העיר במשך השנתיים וחצי מאז נכנס לתפקידו מסתכמת במשפט ‘אין כלום כי לא היה כלום'”.

חגית משה, סגנית ראש העיר ירושלים, הגיבה בדף הפייסבוק שלה לפרישת קינג וכתבה: “אריה קינג פורש מקואליציה שהוא לא היה חבר בה. מאז שנבחר אריה קינג למועצת העיר הוא עסוק בדבר אחד בלבד: בניגוח והכפשה של ראש העיר ניר ברקת ושלי.

“קינג לא עשה דבר למען הציבור הירושלמי בכלל וזה הדתי לאומי בפרט ולא רשם שום הישגים למען ירושלים. הוא היה עסוק בלבקר ולהכפיש כל מהלך של ראש העיר וכל הישג שלי הוא הפך לכלי ניגוח אישי ופוליטי.

“רק לפני כמה שבועות אותו אריה קינג התחנן להיכנס לקואליציה של ברקת, דרש את תיק הכספים וכשראש העיר סירב לתת לו את התיק קינג ‘גילה את האור’ ופתאום אותה קואליציה בה רצה לכהן בתפקיד בכיר היא רעה ולא מתפקדת.

“בעוד אני עשיתי ועדיין עושה למען כל הציבור הדתי לאומי בעיר, החל מאנשי הר המור ועד גבעת מרדכי, צעירים וגיל שלישי, רווחה וחינוך, התיישבות ותרבות, קינג היה עסוק בדבר אחד: להכפיש, לבקר, לגדף, לשקר.

“אז היום קינג הולך לפרוש מקואליציה שבה הוא לא עשה דבר והדבר היחיד שמניע אותו היא תסכול אישי גרידא. קינג כזכור כבר פרש וחזר ושוב פורש ומי יודע אם יימצא הג׳וב המתאים אולי יחזור בפעם השלישית”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חגית משה אשה קטנה שפוטה של ברקת
    14/02/2017 20:30
    חגית משה
  1. חגית משה חילונית עם כיסוי עלק
    בושה וחרפה

  2. חגית משה מחליפה את רחל עזריה
    15/02/2017 02:12
    איתמר
  3. מישהו יכול לספר לנו מי זו חגית משה?
    מאיפה היא הגיעה לעירייה?

    כמפד”לניק תושב הגליל, שמעתי (למרות המרחק הרב מירושלים) רבות ונצורות על אריה קינג, שמנהל את אחד הפרוייקטים החשובים בארץ בכלל ובירושלים בפרט, של גאולת קרקעות.
    אני בטוח שלחגית יש קבלות, אחרת איך היא מעזה לצאת כנגד מר אריה קינג?
    איתמר
    גליל תחתון