נתניהו לפני ההמראה לפגישתו עם הנשיא טראמפ: ‘אני אוביל ואני אנווט’

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה המריאו בצהרים עם פמלייתם לארה"ב • נתניהו: "הברית עם ארה"ב עומדת להתחזק עוד יותר"
יוני גרין
י"ז שבט התשע"ז / 13.02.2017 16:25

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו הגיעו בצהריים (שני) לנמל התעופה בן גוריון, משם המריאו במטוס מיוחד לארה”ב – לקראת הפגישה הצפויה בין נתניהו לנשיא ארה”ב, דונלד טראמפ בבית הלבן.

לפני העלייה למטוס מסר נתניהו הצהרה לתקשורת, במסגרתה התייחס לפגישות הצפויות לו בארצות הברית.

“אני יוצא עכשיו לביקור חשוב ביותר בוושינגטון, שם אפגש עם נשיא ארה”ב דונלד טראמפ. אני אפגש גם עם סגן הנשיא מייק פנס, עם מזכיר המדינה רקס טילרסון, ועם מנהיגים רפובליקנים ודמוקרטים בקונגרס ובסנט”.

לדברי ראש הממשלה, “הברית בין ישראל לארה”ב תמיד הייתה איתנה מאוד, והיא עומדת להתחזק עוד יותר. הנשיא טראמפ ואנכי רואים עין בעין את האיומים הגדולים באזור, אבל גם את ההזדמנויות באזור, ואנחנו נדבר כמובן על שני הדברים, וגם על שדרוגה של הברית החזקה הזאת בין ישראל לארה”ב בהרבה מאוד תחומים”.

נתניהו התייחס להכנות לקראת הנסיעה ואמר: “היה לנו דיון לקראת הביקור הזה. כמה וכמה דיונים שהיו לי עם ראשי מערכת הביטחון, עם המל”ל, עם משרד החוץ, וכמובן גם אתמול בקבינט. דיון יסודי, מעמיק ורציני”.

“בסוף הדיון אמרתי משהו שאני רוצה לשתף אתכם. אני אעשה לו פרפראזה. אמרתי בפשטות, ‘אני אוביל ואני אנווט’, וזה בדיוק מה שאני מתכוון לעשות”, סיכם נתניהו, “להוביל ולנווט את הברית ההיסטורית בין ישראל לארה”ב לטובת האינטרס הלאומי של מדינת ישראל ולטובת כל אזרחי ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות