המתנדב שספג קללות בהפגת ‘הפלג הירושלמי’ סגר חשבון בדרך מקורית

אפי שטרן, מנהל המוקד העירוני באלעד, שעמד לצד השוטרים בהפגנת 'הפלג הירושלמי' בכניסה לעיר אלעד, ומצא עצמו תחת מטר קללות - העניק כעבור שלושה ימים טיפול רפואי לאחד המפגינים • היום הוא כתב על זה פוסט
חרדים10
י"ז שבט התשע"ז / 13.02.2017 15:57

אפי שטרן, מנהל המוקד העירוני בעיר אלעד, שעמד לצד השוטרים בהפגנת ‘הפלג הירושלמי’ בכניסה לעיר אלעד וזכה לקללות מצד המפגינים, מצא עצמו מעניק שלושה ימים אחר כך טיפול רפואי לאחד המפגינים.

בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, מגולל שטרן את שאירע בהפגנה, ומספר על הפגישה החוזרת עם מפגין – כשמצא אותו שלושה ימים אחר כך שוכב על המדרכה מעולף.

“היי אתה, כן אתה, עם הכובע העגול והפיאות המסולסלות”, כתב שטרן. “אתה שהפגנת ביום חמישי בכניסה לעיר אלעד עם פנים אדומות מהתרגשות, עם אדרנלין מטורף של: בואו נשבש לכולם את החיים ובבחירות הקרובות נגדיל את הכוח האלקטורלי.

“היי אתה, כן אתה, שעמדת מולי ומול השוטרים שהפגינו איפוק, הסתכלת לי בעיניים ואמרת: בטח אמא שלך גויה מתיוונת, קל דעת, מתחנף לחילונים ועוד אמרות שפר.

“היי אתה, כן אתה, שלא הערכת את האיפוק שהפגנתי מולך בשתיקה רועמת, איפוק שלמדתי ממורי ורבי הרב שטיינמן שיאריך ימים שדפי נאצה (פשקווילים בלע”ז) שנכתבו עליו לגבי חוק טל, זכו לשתיקה אצילית”.

שטרם ממשיך: “היי אתה, כן אתה, בטח לא תיארת לעצמך שכעבור שלושה ימים ניפגש שוב, אתה במצב מאוזן שוכב על המדרכה לאחר עילפון (תורה והפגנות מתישות כוחו של אדם) – ואני עם אפוד כתום במצב מאונך, כורע אליך, מתעניין בשלומך ומלווה אותך עד להתאוששות, והסירוב שלך להתפנות לבית חולים.

“היי אתה כן אתה, אני מקווה שאתה חש טוב יותר, פיזית ונפשית, מקווה שהתבגרת בשלושה ימים שחלפו מאז שהתלהמת ועד שהבנת שהחיים הם לא שחור ולבן וגם חרד”ק עם אמא ‘מתיוונת’ הוא אדם כמוך ואפילו טוב ממך”.

והוא מעניק לו משפט סיכום, שאמר נשיא ארה”ב אברהם לינקולן: “היי אתה, כן אתה, בוא תלמד משפט לחיים: ‘עדיף לשתוק ולהיחשב טיפש, מאשר לדבר ולהסיר כל ספק'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אפי סיפורים
    14/02/2017 11:43
    איש
  1. סיפורי אפי