טראמפ חשף: “הפעם היחידה שאני שותק, זה בין נטילת ידיים להמוציא”

העיתונאי בועז ביסמוט על פגישתו עם נשיא ארה"ב: "כבר לא הטראמפ ששולף מהמותן" • "הוא חשף בפניי שהוא משתתף לפעמים בארוחות השבת עם איוונקה ובעלה ורואה מקרוב איך עושים קידוש"
אבי כץ
ט"ז שבט התשע"ז / 12.02.2017 20:57

בועז ביסמוט, עיתונאי ‘ישראל היום’, העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בשבוע שעבר בחדר הסגלגל שבבית הלבן, סיפר הבוקר (ראשון) לרזי ברקאי על התנהלות הנשיא החדש.

“זה באמת נשמע הפעם קצת שונה, אי אפשר להתכחש לזה”, אמר ביסמוט, שכבר ראיים את טראמפ במהלך מערכת הבחירות. “שני דברים אולי באמת הפתיעו אותי. זה כבר לא היה טראמפ ששולף מהמותן, אלא טראמפ שמדבר איתך ויש לו דף נייר שמידי פעם הוא מציץ ומסתכל. הדבר הנוסף אתה רואה הפעם שטראמפ הרבה יותר זהיר, עם דיבור הרבה יותר איטי, עדיין מאוד ידידותי”.

בועז ביסמוט סיפר עוד, בכתבה שפרסם בעיתונו: “לקראת סוף הפגישה אפילו שוחחנו על הילדים. הוא חשף בפניי שהוא משתתף לפעמים בארוחות השבת עם איוונקה ובעלה ורואה מקרוב איך עושים קידוש. אצלו זה כבר חלק מהשיגרה”.

בראיון אצל השדרן אבי מימרן בקול חי הערב – הוסיף העיתונאי: “יותר חשוב מה נתניהו יאמר לטראמפ, מאשר מה טראמפ יגיד. יש לראש הממשלה הזדמנות ללמד את הנשיא החדש קצת היסטוריה יהודית, הוא צמא למידע”.

לדברי  ביסמוט, “טראמפ אוהב את ישראל בגלל היהדות. הוא אמר לי שהפעם היחידה שהוא שותק, זה כשהוא מתארח בשבת אצל הבת שלו ולא מדבר בין נטילת ידיים ל’המוציא’…”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות