ימות המשיח? פילפול בקובץ תורני של חב”ד הוקדש לזכות הגראי”ל שטיינמן

בקובץ 'הערוץ וביאורים' של ישיבת חב"ד בשכונת קראון הייטס, הקדיש הרב חיים רפפורט, מחבר ספרים תורניים, רב ומו"צ בלונדון ואחד משליחי חב"ד, את הפלפול שכתב: "לזכות הרה"ג ר' אהרן יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפואה שלימה וקרובה"
יוסף גרינבוים
ט"ז שבט התשע"ז / 12.02.2017 16:25

בעוד יש מי שבחרו לפרסם דווקא בימי אישפוזו של מרן ראש הישיבה הגראי”ל שטיינמן, ספר המעורר מחדש את המחלוקת בין ליטאים לחסידים – בקובץ ‘הערות וביאורים’, היוצא לאור על ידי ישיבת ‘אהלי תורה’ של חב”ד בשכונת קראון הייטס, הפגינו בגליון שיצא לכבוד י’ שבט דווקא אחדות.

‘הערות וביאורים’ היא במה תורנית היוצאת לאור מזה 36 שנה, מדי שבועיים, ומתפרסמים בה פילפולים והערות של רבני וראשי ישיבות חב”ד בעולם, כמו גם מפרי עטם של בחירי תלמידי בישיבה.

עורך הקובץ הוא ראש ישיבת ‘אהלי תורה’, הגאון רבי אברהם יצחק ברוך גערליצקי.

בגיליון הנוכחי, שיצא לאור לקראת יום ההילולא של האדמו”ר הריי”צ זצ”ל מליובאוויטש ויום עלותו על כס נשיאות חב”ד של האדמו”ר מליובאוויטש זצ”ל – הקדיש אחד הכותבים הקבועים את הפילפול שכתב לזכות רפואת ראש הישיבה הגראי”ל שטיינמן.

הרב חיים רפפורט, הוא מחבר של ספרים תורניים, רב ומו”צ בלונדון ואחד משליחי חב”ד. בפילפול שכתב, המתפרסם בפתח הקובץ, הוסיף הערה לכותרת: “לזכות הרה”ג ר’ אהרן יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפואה שלימה וקרובה בתוך שאר חולי ישראל”.

הערות התמימים

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    משיח בא היום
    12/02/2017 20:24
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. בסיום השיעור היומי, פנה התלמיד לרבו בשאלה:
    זה עתה למדנו שאין בן דוד בא עד שתכלה הפרוטה מן הכיס.
    משמע שבזה תלוי ביאת המשיח.
    במקום אחר נאמר כי ביאת המשיח תלוי בזכות נשים צדקניות?
    ענה לו המלמד, תלמידי היקר, שתגדל תבין כי אין כאן סתירה:
    “בזכות נשים צדקניות תכלה הפרוטה מהכיס”…