ישראל היום: “אזולאי הצהיר שהוא פורש”‬ • השר: פרי דימיונו של הכתב

'ישראל היום' ציטט את שר הדתות דוד אזולאי: 'אני לא צעיר. הייתי ח"כ, יו"ר ועדה, סגן שר ושר. זהו. הגיע הזמן לפרוש בשיא. זו תהיה הקדנציה האחרונה שלי" • לשכת השר מכחישה: "הכתבה אינה נכונה ומשוללת יסוד. פרי דימיונו של הכתב שאף לא טרח לברר מול הלשכה בטרם פרסום"
אריה ריבקינד
י"ד שבט התשע"ז / 10.02.2017 10:49

שר הדתות דוד אזולאי הכריז כי החליט לפרוש מהכנסת בתום הקדנציה הנוכחית.

על פי הדיווח של העיתונאי יהודה שלזינגר ב’ישראל היום’, אזולאי התבטא לפני שבועיים, אחרי כנס מקצועי בו השתתפו ‭ 50-כ‬ מאנשי השטח של משרד הדתות, כי מדובר בקדנציה האחרונה שלו במשכן הכנסת.

“השיחה מתגלגלת גם אל עתידה של ש”ס ואל עתידו שלו”, מספר שלזינגר. “ואז הוא מספק גילוי: ‘אני לא צעיר. הייתי ח”כ, יו”ר ועדה, סגן שר ושר. זהו. הגיע הזמן לפרוש בשיא. זו תהיה הקדנציה האחרונה שלי‭.”‬

מלשכת שר הדתות נמסר כי השר דוד אזולאי לא התראיין אצל העיתונאי יהודה שלזינגר. “הכתבה שפורסמה הבוקר בדבר פרישה בסיום הקדנציה אינה נכונה ומשוללת יסוד, שכן השר עסוק בתנופת עשייה”.

בהודעה נאמר עוד: “כל הנאמר  בכתבה בנוגע לשר הינו פרי דימיונו של הכתב שאף לא טרח לברר מול הלשכה בטרם פרסום. כפי שנהג עד כה, השר אזולאי פועל בהתאם להנחיית מועצת חכמי התורה וימשיך את כל עשייתו הציבורית בהתאם להנחייתם בעתיד”.

נזכיר, כי ח”כ יצחק וקנין הודיע בחודש האחרון כי החליט לפרוש בתום הקדנציה הנוכחית.

“אני יכול להבטיח לכם דבר אחד, בלי נדר אני לא יהיה פה בקדנציה הבאה”, אמר וקנין במהלך דיון בוועדה בכנסת. “כל אחד צריך לדעת את הגבולות שלו. בלי נדר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות