בני אלבז חשף סודות מ’קליפ הבצל’ אצל שוומנפלד ואדמקר • האזינו

בתוכנית 'ישר ולעניין' בהגשת דודי שוומנפלד ויקי אדמקר, חשף הזמר בני אלבז את כל מה שהתרחש מאחורי הקלעים במערכת הבחירות האחרונה בינו לבין יו"ר ש"ס • אלבז: ספי שקד, הפירסומאי שניהל את קמפיין הבחירות של ש"ס ויצא להגנת דרעי - לא נכח ביום הצילומים בכלל
אבי כץ
י"ג שבט התשע"ז / 09.02.2017 12:26

בתוכנית ‘ישר ולעניין’ ברדיו ‘קול ברמה’, בהגשת דודי שוומנפלד ויקי אדמקר, חשף הזמר בני אלבז את כל שהתרחש מאחורי הקלעים במערכת הבחירות האחרונה בינו לבין יו”ר ש”ס אריה דרעי.

על ההבטחות שלא קויימו: “אני שם את אריה מול כל הציבור שידעו מי הוא”.

הסליחה מאלי ישי והאווירה הקשה כנגדו: “שמנו את אלי ישי כבוגד בכדי שאריה לא יפול”. לדבריו, “בקשתי מחילה מאלי ישי. אני יודע שהרב עובדיה יוסף מאוד אהב אותו, חטאתי לה'”.

בהמשך הראיון, גילוי מרעיש: ספי שקד, הפירסומאי שניהל את קמפיין הבחירות של ש”ס, לא היה נוכח ביום הצילומים בכלל, לדברי אלבז.

נזכיר, כי ספי שקד אמר השבוע בתגובה על ‘קליפ הבצל’: “אני, כמנהל מקצועי, לא  הייתי מרוצה מהתוצאות שהתקבלו, גם בגלל תאורה וגם סיבות אחרות.

“הוא בכה ובכה ובכה כמה שעות, ומה לעשות באיזשהו שלב היה צריך להחזיר אותו לראש הזה. אני הצעתי את הבצל, בסוף אחרי שניה, לא השתמשו יותר בבצל הזה. אני עד שהוא בכה, וזה כאב לו, וזה כואב לו עדיין, וזו האמת”.

אתמול, בראיון לתחנת הרדיו החרדית ‘קול חי’ – אמר דרעי על ‘קליפ הבצל’: “קראו לי לצילום תשדיר בחירות ב-12 בלילה, אחרי יום עמוס וארוך. הבמאי שם אומר לי שכדי שהקליפ על השיר החדש ייראה יותר טוב הוא רוצה לראות דמעות, וזה לא עובד על אוטומט, אבל רצו שייראה יותר טבעי ויותר מרגש. לא ראיתי בזה בעיה, וגם עכשיו אני לא רואה בזה בעיה”.

דרעי לא ציין בראיון שהוא “בכה ובכה ובכה כמה שעות”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דרעי בדרך לכלא לכן לא סופר אף אחד
    10/02/2017 04:42
    יוסי
  1. בני אלבז אחד מרבבות הנבגדים

  2. למה אתם חושבים שבני אלבז זה אייטם?
    13/02/2017 20:46
    אלי
  3. הבחירות עברו מזמן ,שלג מאשתקד לא מעניין אף אחד .