רשת בתי הכלבו סילקה את המותג של איוונקה – וטראמפ כעס: “נורא”

רשת בתי הכלבו נורדסטרום סילקה את מוצרי בתו של הנשיא, רשתות הדיסקאונט הענקיות מרשל'ס וטי ג'יי מקס החליטו להחביא את המותג בין שאר הפריטים - והנשיא הגיב בציוץ כועס • רשת נורדסטרום: "זו החלטה עסקית ולא פוליטית"
נתן פרל
י"ג שבט התשע"ז / 09.02.2017 09:30

האם נוקמים בנשיא ארצות הברית באמצעות פגיעה בבתו? בסוף השבוע שעבר הפסיקו רשתות ‘נורדסטרום’ ו’ניימן מרקוס’ למכור את המוצרים של איוונקה טראמפ,

לפי דיווח בניו יורק טיימס, גם רשתות הדיסקאונט המובילות מרשל’ס וטי ג’יי מקס החליטו להצטרף למהלך, ולהחביא את המותג בין שאר המוצרים הנמכרים בחניות הרשת, כאשר העובדים הונחו להסיר שלטים שמציגים את המוצרים של המותג של טראמפ. כמו כן, הם התבקשו שלא להציג את הסחורה ללקוחות ולא להפרידה מיתר המוצרים הזולים יותר שמוצגים ברשת – כך שכל הבגדים ומוצרי ההנעלה יעורבבו עם מוצרים אחרים.

ברשת נורדסטרום הדגישו כי הסיבה להחלטה להוריד את המוצרים של המותג נובעת מחוסר עניין של הלקוחות בהם. “זו החלטה עסקית ולא פוליטית”, הבהיר דובר החברה בציוץ בטוויטר. “בהתבסס על מכירות המותג, החלטנו שלא להמשיך עמו בעונה הנוכחית”.

הנשיא דונלד טראמפ לא נותר אדיש כלפי החרם על המותג של בתו – וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: “בתי איוונקה קיבלה יחס לא הוגן מנורדסטרום. היא אדם נהדר, תמיד דוחפת אותי לעשות את הדבר הנכון. זה נורא”.

בכלי התקשורת בארה”ב היו מי שטענו כי קיימת אפשרות שאיוונקה היא זו שהעלתה את הציוץ בשמו של אביה. זאת, משום שהוא הועלה לטוויטר ממכשיר אייפון, בניגוד לציוצים הקודמים של הנשיא שהועלו ממכשיר אנדרואיד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות