למה הדליף בני אלבז את קליפ הבצל של דרעי? • זמר הבית מסביר

בני אלבז מסביר מדוע הדליף לתכנית 'אנשים' את 'סרטון הבצל' - בו נראה יו"ר ש"ס גורם לעצמו לבכות באמצעות בצל • "שלא יתנהג אלי כאל פועל פלסטיני, כאל כושי ברחוב" • "הוא זלזל בי, אדם שעשה לו את כל הקמפיינים. האדם הזה כשהוא מגיע לפסגה, לא רואה את החיילים האמיתיים שלו"
נחמן גור
י"ב שבט התשע"ז / 08.02.2017 21:10

הזמר בני אלבז, לשעבר ‘זמר הבית’ של ש”ס הסביר היום (רביעי) , בשיחה שקיים עם אראל סג”ל ורועי עידן – מדוע הדליף את ‘סרטון הבצל’ של יו”ר ש”ס  אריה דרעי.

בראיון בגלי צה”ל אמר אלבז כי דרעי חייב לו כסף, אך לא משום כך פרסם את הסרטון, בו מתועד דרעי במהלך צילומי הקליפ לשיר יחד עם אלבז, כשהמטרה היא להדגיש את הזיקה ואת הגעגוע של יו”ר התנועה למרן הגר”ע יוסף זצ”ל.

אלא שכאשר המצלמות נדלקו והקלטת הקליפ הייתה בעיצומה, דרעי נדרש להחצין רגש – אבל הדמעות לא זלגו. בשלב הזה עובדי ההפקה אלתרו וספקו לדרעי בצל, ש”יעודד” את הדמעות להגיע.

הסרטון גרר תגובות סוערות, ביניהם של ח”כ לשעבר ניסים זאב, שאמר בראיון לגלי צה”ל: “הוא שחקן. אני מתפלא שלא השתמש בגז מדמיע, זה יותר מהר. הוא ביזה את כבודו של מרן”.

בני אלבז: “לא רק שאהבתי אותי – הייתי יכול להתאבד בשבילו. זה לא כסף, מה שהוא חייב לי. 25 שנה ולא בגדתי בו לעולם. הייתי לויאלי, לא ביקשתי כלום. רק שלא יתנהג אלי כאל פועל פלסטיני, כאל כושי ברחוב, ואני מאוד מחבב כושים”.

בשיחה הרחיב אלבז על המניעים שגרמו לו לחשוף את הסרטון של חברו לשעבר: “הוא זלזל בי, אדם שעשה לו את כל הקמפיינים. לדעתי, האדם הזה כשהוא מגיע לפסגה, הוא לא רואה את החיילים האמיתיים שלו”.

אלבז הכריז כי אם דרעי ימשיך לעמוד בראש ש”ס הוא לא יצביע לה יותר.

אלבז הסביר שהוא מעוניין להתעמת ישירות עם דרעי, ולא עם תנועת ש”ס, על הכסף שלא קיבל. “בתורה כתוב ‘לא תלין שכר’. לא עשיתי מה שעשיתי כדי לתבוע את ש”ס. יש לי עשרה ילדים, 15 נכדים. לא התכוונתי לפגוע בתנועת ש”ס. היא קודש קודשים בשבילי”.

“כל הסלוגנים של ש”ס – זה בני אלבז”

בראיון ששודר השבוע בתכנית ‘אנשים’ בחדשות 2, במסגרתו נחשף הסרטון, אמר אלבז: “הבן אדם הזה, אריה דרעי, גזל ממני פרנסה. אני זועם ואני בוכה לשמים. לקחת לי את הנשמה, את השירה שלי לקחת לי”.

אלבז סיפר בתכנית: “כשהבאתי לו את השיר ‘הוא חוזר בתשובה’ המפורסם, שאל אותי דרעי מה ארצה בתמורה? אמרתי בית, והוא הבטיח לי, אלא שזה בושש מלהגיע. כל כך אהבתי אותו שוויתרתי לו”.

אלבז גם טוען כי יו”ר ש”ס הבטיח לו, לאחר ששב לכס ההנהגה של ש”ס, תמורה נאה ומכובדת עבור שירותיו בקמפיין הבחירות שכללו כתיבת שירים והופעות.

“כל הסלוגנים של תנועת ש”ס – זה בני אלבז, אני אומר את זה חד וחלק”, הוא אומר.

בהקשר ל’קלטת הסוערת’, בה תועד הגר”ע זצ”ל תוקף את דרעי – מספר אלבז: “הוא ידע על הקלטת הזו מזמן, הוא ידע שזה עומד להתפוצץ, הוא כבר הכין את עצמו מראש. העוזר שלו אמר לו: תעלה עם הילדים של הרב לקבר, והוא ביקש ממני לארגן לו שיר. הוא יודע לביים את העניינים האלו ברמות שאי אפשר לתאר”.

אלבז הוסיף ואמר כי דרעי הבטיח לו מאות אלפי שקלים, וגם גו’ב: “אסדר לך תפקיד שיסדר אותך, וזה לא קרה”.

בהקשר לכך, גזבר ש”ס הציג קבלות על סף מאות אלפי שקלים ששולמו, אך אלבז טוען כי מדובר בסכום חלקי, וכי הוא שולם עבור שירותי אולפן בלבד.

בתכנית מושמעת הקלטה בה נשמע דרעי אומר לאלבז: “אני לא יכול לשלם את זה ממקום אחר רק מ… זה ביני ובינך, זה לא בין אף אחד אחר בעניין… וגם הצורה של התשלום זה רק ביני ובינך אז לכן בא תתאפק עוד קצת. מה אני אעשה?”

לאחר שמתמנה דרעי לשר הפנים מבקש אלבז לממש את ההבטחות שניתנו לו, לטענתו: “שר הפנים לא יכול לסדר לך תפקיד קטן, חמש, שבע שמונה אלף שקל בחודש – עבודה הכי, הכי קטנה?”

נאלץ לצאת לגלות, כדי להביא לחם

חייו של אלבז נפרשו בתכנית ‘אנשים’ – מנערותו כצעיר חילוני ברמלה, ומעברו לארה”ב, שם התפרנס כזמר באירועים של ראשי הפשע הישראלים בניו יורק: “כל הפשע המאורגן הייתי מופיע אצלם בבתים, מה אכפת לי משלמים לי, לא התעסקתי אתם בפשע ולו לרגע אחד”.

בשנות התשעים שב בתשובה, חזר לישראל ונולדו לו עשרה ילדים.

 כיום מתגורר אלבז בלאס-וגאס והוא מספר כי נאלץ לצאת לגלות, כדי להביא לחם לילדיו, בעוד אנשי ש”ס שהוא סמלה האמיתי, מרוויחים לא מעט.

“אני יכול לומר חד וחלק שאם הייתי מקבל את מה שאריה דרעי הבטיח, הייתי שומר את הדברים האלה לעצמי ולא הייתי מדבר”, מסיים הזמר.

 ספי שקד, מנהל הקמפיין של דרעי אמר בתגובה על ‘קליפ הבצל’: “אני, כמנהל מקצועי, לא הייתי מרוצה מהתוצאות שהתקבלו, גם בגלל תאורה וגם סיבות אחרות. הוא בכה ובכה ובכה כמה שעות, ומה לעשות באיזשהו שלב היה צריך להחזיר אותו לראש הזה. אני הצעתי את הבצל, בסוף אחרי שניה, לא השתמשו יותר בבצל הזה. אני עד שהוא בכה, וזה כאב לו, וזה כואב לו עדיין, וזו האמת”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למדנו שדרעי שקרן ונוכל ממדרגה ראשונה, וגם למדנו שכל המלקקים לו רק בשביל טובות הנאה
    08/02/2017 21:43
    תלמיד מרן
  1. אבל בלב הם בזים לו.

    כמו שאומרת הגמרא “עדי שקר גם מתעבים את זה ששילם להם”.

  2. שבוע שעבר דיבר נגד אלי ישי כביכול בשם מרן, בא על עונשו, כולם יודעים מה יחסו למרן
    08/02/2017 21:46
    תלמיד מרן
  3. הוא שמח שמרן נפטר, עכשיו הוא עושה בלי שאף אחד יפריע לו. אם מרן היה חי, היה מחזיר את אלי ישי, ולכל הפחות לא היה נותן לדרעי להתעמר בו.

  4. בצל בפיתה
    09/02/2017 00:44
    המסעדן
  5. בבחירות הוא הבטיח לשקופים שלא יאכלו יותר פיתות, עכשיו הוא זורה להם בצל בעיניים. לו חכמו ישכילו זאת – רק מי שיושב ליד השולחן אוכל מהצלחת. צר לי אלבז, עבורו לא היית יותר ממלצר.

  6. אני דווקא מהסיפור הזה לומד שאריה אדם אמיתי ולא יודע להיות שחקן
    09/02/2017 14:23
    בני
  7. אם אריה היה שחקן הוא לא היה צריך בצל, זה דבר טבעי לחלוטין לשווק את עצמך לפני המצלמה, ואם אומרים לו בעלי המקצוע שזה מה שצריך אז זה מה שעושים.
    גם הבנים של הרב עובדיה אם יבקשו מהם ברגע נתון לבכות על אביהם הם לא יכולו לעשות זאת כי לא שחקנים אולי אלי ישי טוב בזה אז שיהיה לו לבריאות

  8. לא נעים לי כי אני אדם מאמין,ספרדי ולא גזען
    09/02/2017 16:05
    בנימין
  9. מרוקאים נקמנים,קטנוניים,נוכלים בקיצור כל מה שהיפך מתורה זה ש”ס שאגב אימצו את זה מהאשכנזים רק שלאשכנזים יש יותר פאסון ולמעה גרבוז צדק באמירה אבל הוא הגמל שלא רואה את הדבשת שלו אבל מה לעשות האשכנזי יותר קלאסי.
    בימי שלטון האשכנזים שגם הם מושחתים ברגע שנפל אחד הוא לא הפיל את חברו והספרדים ובמיוחד המרוקאים אם הוא נופל הוא מפיל את כולם.