בלעדי • אלפר צרח על יהב: “עם מי אתה במלחמה? עם ילדים?” • האזינו

עימות מילולי חריף התפתח בישיבת מועצת העיר חיפה בין נציג סיעת 'דגל התורה' לראש העיר • מיכי אלפר הזכיר את ילדי ת"ת 'נתיבות משה' - והטיח: "412 ילדים עוברים את החורף במבנה שמסכן את שלומם! למה הילדים האלו צריכים לשלם מחיר? למה אתה גוזל מהם את הילדות היפה שלהם?"
איתמר זינגר
י"ב שבט התשע"ז / 07.02.2017 23:05

בישיבת מועצת העיר חיפה התפתח עימות מילולי חריף בין נציג סיעת ‘דגל התורה’, מיכי אלפר, לראש העיר יונה יהב.

בין השניים זורם דם רע, מאז החליט ראש העיר שלא ליישם הסכם שקבע כי אלפר ימונה לסגן ראש העיר- ועל רקע ההתעללות של העירייה בילדי ת”ת ‘נתנבות משה’ הממוקם בקריית שמואל, הלומדים בתת-תנאים.

“אני רוצה להגיד משהו”, נשמע אלפר בהקלטה המתפרסמת בלעדית בחרדים10. “כשאנחנו עוסקים בהקצאות, חשוב להזכיר את בית הספר נתיבות משה בקרית שמואל” (מישהו צועק, זה לא קשור) “זה קשור, ותן לי לסיים.

“412 ילדים עוברים את החורף במבנה שמסכן את שלומם! במקום שאמור להיות בית ספר עבורם! אתמול ביקרת בחנוכת מעון יום אמונה, אמרת שם: ‘אנחנו במלחמה עם הציבור הזה, אני שם את הדברים על השולחן'”.

אלפר הטיח: “עם מי אתה במלחמה? עם ילדים?”

(מישהו צועק: ‘איתך’)

אלפר המשיך: “רק איתי? אז למה הילדים האלו צריכים לשלם מחיר? למה אתה גוזל מהם את הילדות היפה שלהם? איתם אתה במלחמה.

“לתושבי השכונה הזו מגיע ליהנות מקרקע שהיא שייכת להם! שייכת לתושבי השכונה. שטחי הציבור שייכים לתושבי השכונה. אני שואל אותך: עם מי אתה נלחם? אתה נלחם עם ילדים? תענה על השאלה הזו! מי שיכול להשאיר 13 שנה ילדים בלי בית ספר יכול להשאיר את מיכלי האמוניה אל מול הסכנות שהוצגו כאן .בושה! זו שחיתות, גם אם חוקית!”

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נורווגי קטן
    08/02/2017 00:32
    יאיר
  1. מה אתה צורח? לא למדו אותך לדבר יפה?

    • יוסי   13/02/2017 15:00

      א. הוא לא צורח. מדבר בנימוס ובכבוד. כושר איפוק יוצא מן הכלל על התעללות מרושעת שאין כדוגמתה.
      ב. צודק בכל מילה. הלוואי כל נציגי הציבור יהיו איתנים ואמיצים כמוהו.

  2. ביס נתיבות משה
    08/02/2017 11:28
    אני
  3. כל הכבוד מיכי אלפר!!! מילים כדורבנות!!! יישר כוח גדול שאתה דואג לילדים המסכנים ולציבור החרדי בקריית שמואל שיהב ובלומנטל מתעללים בהם לצערנו הרב ! ושהשם ישלם לך כפל כפליים!