תלמיד הישיבה שנעצר בי-ם והתגלה כעריק נשפט ל-10 ימי מחבוש • צפו

תלמיד ישיבת בריסק בירושלים, שנעצר ביום ראשון בהפגנה בירושלים נגד הארכת מעצרו של חרדי קיצוני מבית שמש עד תום ההליכים- והתגלה כעריק מצה"ל, נשפט אחר הצהרים ל-10 ימי מעצר • צפו בתיעוד מבית המשפט
איתמר זינגר
י"א שבט התשע"ז / 07.02.2017 20:00

הערב (שלישי) מתכננת ‘הוועדה להצלת עולם התורה’ של ‘הפלג הירושלמי’ הפגנות ברחבי הארץ, בגין מעצר תלמיד ישיבת בריסק בירושלים.

אחר הצהרים הובא תלמיד הישיבה, המוגדר כעריק כבר 4 שנים, בפני שופט ונקבעו לו 10 ימי מאסר.

תלמיד הישיבה מירושלים נעצר על ידי המשטרה ביום ראשון בערב במהלך הפגנה שנערכה נגד הארכת מעצרו של חרדי קיצוני מבית שמש עד תום ההליכים – התגלה כמי שלא התייצב מזה ארבע שנים בלשכת הגיוס, ונעצר על ידי המשטרה הצבאית.

מעצרו בוצע אתמול, לאחר שהובא בפני בית משפט השלום על ידי המשטרה, בגין מעצרו בהפגנה, כאשר נלכד דוחף פח אשפה בוער בככר השבת. בית המשפט הורה לשחררו למעצר בית בתנאים מגבילים.

לאחר החלטת בית המשפט, תלמיד הישיבה הועבר לידי אנשי יחידת ‘נחשון’ של שירות בתי הסוהר לצורך שחרורו, אלא שבמקום לשחררו לביתו – אנשי היחידה העבירו אותו לידי שוטרי המשטרה הצבאית.

היום, כאמור, הוא נשפט ל-10 ימי מחבוש.

בלשים בתחפושת חרדית 

ההפגנה שהתקיימה ביום ראשון הייתה נגד החלטת בית המשפט לפני כשבוע להאריך את מעצרו של בנימין פרידמן מבית שמש עד תום ההליכים.

הפגנות נערכו במקומות הידועים -כיכר השבת בירושלים‏ ובכביש 10 בבית שמש. במהלך ההפגנה התחפשו מספר בלשים לחרדים, וכשהם לבושים בכובע וחליפה עצרו שניים מהמפגינים.

בהפגנות נעצרו שמונה מפגינים: שישה בבית שמש ושניים בירושלים. כולם הובאו למעצר במגרש הרוסים.

ביום שני בבוקר שוחררו שניים מתוך ששת העצורים מבית שמש, בעוד השאר הובלו לבית משפט השלום – שם הוחלט לשחררם בתנאים מגבילים, תמורת חתימה על ערבות.

ארבעת העצורים מבית שמש סירבו לחתום על הערבות – ונשארו במעצר עד היום בבוקר – נערך דיון והוחלט לשחררם רק תמורת ערבות.

כנגד שניים העצורים מבית שמש הוגש כתב אישום, וגם הושג הסכם שיחרור, תמורת ערבות, שנחתמה על ידם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הודו לד' כי טוב
    08/02/2017 10:44
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. המשיח מגיע בקרוב לא צריכים חרדקי”ם משומדים, חיילים השפלים הם שותפים למרד נגד קודשא בריך הוא ושכינתיה. כל גדולי ישראל אסרו להתגייס לנח”ל בגלל שהרי יהודי לא משרת ציונים. מדינת השמד והניאוף הציונית, מוסדותיה השלטוניים, הצבאיים והמשטרתיים, מבוססים על יסוד [[אחד]] של ג’ עבירות חמורות, 1} הרס הדת. 2} חילולי שבת, 3) אכילת נבילות וטריפות ביחד עם גילוי עריות ברבים, גם נישואי תערובת עם גיורי כזב ובלי גיור כלל (עיין ערך להב”ה). הפלות וניתוחי מתים. גידול “דבר אחר” שפנים וכו’. והכל הכל בהכשר המפלגות הכביכול דתיות וחרדיות כמו פלג בני ברק-המשכילים, דגל, אגודה, וש”ס, וכו’.

    עד מתי לעבודה זרה הציונית???? אנו זועקים מכל הלב לאלוקים: אבינו מלכנו בטל מעלינו כל גזירות רעות ואכזריות ושתתבטל העבודה זרה הציונית בלי שום נזק וצער ליהודי כשר. אם היהודים החרדים האמתיים הם הקיצונים והמיעוט והפלג וכל מיני לשונות שהיו אומרים על משה רבנו פנחס ואליהו הנביא והחשמונאים וכו’ אז אני גם עם המיעוט הקיצוני ונילחם עד טיפת דמינו האחרון וכל אלו שחשדו את נשיהם ממשה רבינו תראו איפה הם היום, בייחד עם קורח.

    מי הם החדקים??????? חלקם: עמלקים, משומדים, מחללי שם הקב”ה, קליפא מושחת מסריחה, “חרד”קים” משכילים עולמים, כופרים בתורה הקדושה, מסיונרים, טמאים מניאוף שיש שם, נכדי המן, עליהם אמרו חז”ל רשע וטוב לו, חרדקים בדיכאון, ולפני שהתגייסו היו ״יודעים רבונם ומכוונים למרוד בו” אבל יש דין ויש דיין בשמים, הם אומרים אני יודע שזה רע ומסריח כמו צואה ואפילו הכי אעשנו כדי להכעיס השם ית’ היינו עמלקים. יש להם ניצוץ של אותו רשע ימ”ח שהקים מדינת השמד והניאוף. בבחינת רשע וטוב לו” “רשע וטוב לו” “חרדקים בדיכאון” “רשע וטוב לו” …