מעצר תלמיד הישיבה העריק: הערב – ‘הפלג הירושלמי’ יחסום כבישים וצמתים

בהוראת הגר"ש אוירבך: פעילי 'הפלג הירושלמי' יוצאים הערב לשורת הפגנות במספר מוקדים ברחבי הארץ, בעקבות מעצרו של תלמיד ישיבה עריק מזה 4 שנים במהלך הפגנה בככר השבת
יוסף גרינבוים
י"א שבט התשע"ז / 07.02.2017 13:27

פעילי ‘הפלג הירושלמי’ הכריזו כי ייצאו הערב (שלישי) לשורת הפגנות במספר מוקדים ברחבי הארץ, זאת בעקבות מעצרו של תלמיד ישיבה עריק, במהלך הפגנה בירושלים.

תחת הכותרת “וכל הגולה תבער כמדורת אש”, הודיעו עסקני ‘הפלג’ לאנשיהם כי ייצאו להפגנות המחאה.

בהקלטה שהופצה על ידי עסקני ‘הוועדה להצלת עולם התורה’ נאמר כי בהוראת הגר”ש אוירבך ייערכו הערב בשעה 19:00 מחאות המוניות במוקדים הבאים: ירושלים – צומת הרחובות בר אילן שמואל הנביא, וצומת הרחובות שבטי ישראל וכביש מספר 1;  צומת שילת ליד העיר מודיעין, בני ברק ואשדוד במקומות הקבועים.

כפי שדווח בחרדים10, תלמיד ישיבה מירושלים שנעצר על ידי המשטרה ביום ראשון בערב במהלך הפגנה שנערכה כנגד הגיוס – התגלה כמי שלא התייצב מזה ארבע שנים בלשכת הגיוס, ונעצר על ידי המשטרה הצבאית.

מעצרו בוצע אתמול, לאחר שהובא בפני בית משפט השלום על ידי המשטרה בגין מעצרו בהפגנה כאשר נלכד דוחף פח אשפה בוער בככר השבת, ובית המשפט הורה לשחררו למעצר בית בתנאים מגבילים.

לאחר החלטת בית המשפט, תלמיד הישיבה הועבר לידי אנשי יחידת ‘נחשון’ של שירות בתי הסוהר לצורך שחרורו, אלא שבמקום לשחררו לביתו – אנשי היחידה העבירו אותו לידי שוטרי המשטרה הצבאית.

כעת הוא ממתין בבית מעצר צבאי עד להעמדתו למשפט בגין עריקה מצה”ל.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הערב יהי שמח?
    07/02/2017 15:22
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. המשיח מגיע בקרוב לא צריכים חרדקי”ם משומדים, חיילים השפלים הם שותפים למרד נגד קודשא בריך הוא ושכינתיה. כל גדולי ישראל אסרו להתגייס לנח”ל בגלל שהרי יהודי לא ציוני. מדינת השמד והניאוף הציונית, מוסדותיה השלטוניים, הצבאיים והמשטרתיים, מבוססים על יסוד אחד של ג’ עבירות חמורות, 1} הרס הדת. 2} חילולי שבת, 3) אכילת נבילות וטריפות ביחד עם גילוי עריות ברבים, גם נישואי תערובת עם גיורי כזב ובלי גיור כלל (עיין ערך להב”ה). הפלות וניתוחי מתים. גידול “דבר אחר” שפנים וכו’. והכל הכל בהכשר המפלגות הכביכול דתיות וחרדיות כמו פלג בני ברק-המשכילים, דגל, אגודה, וש”ס, וכו’.

    עד מתי לעבודה זרה הציונית???? אנו זועקים לילוקים: אבינו מלכנו בטל מעלינו כל גזירות רעות ואכזריות ושתתבטל העבודה זרה הציונית בלי שום נזק וצער ליהודי כשר. אם היהודים החרדים האמתיים הם הקיצונים והמיעוט והפלג וכל מיני לשונות שהיו אומרים על משה רבנו פנחס ואליהו הנביא והחשמונאים וכו’ אז אני גם עם המיעוט הקיצוני ונילחם עד טיפת דמינו האחרון וכל אלו שחשדו את נשיהם ממשה רבינו תראו איפה הם היום, בייחד עם קורח.

    מי הם החדקים??????? חלקם: עמלקים, משומדים, מחללי שם הקב”ה, קליפא מושחת מסריחה, “חרד”קים” משכילים עולמים, כופרים בתורה הקדושה, מסיונרים, טמאים מניאוף שיש שם, נכדי המן, עליהם אמרו חז”ל רשע וטוב לו, חרדקים בדיכאון, ולפני שהתגייסו היו ״יודעים רבונם ומכוונים למרוד בו” אבל יש דין ויש דיין בשמים, הם אומרים אני יודע שזה רע ומסריח כמו צואה ואפילו הכי אעשנו כדי להכעיס השם ית’ היינו עמלקים. יש להם ניצוץ של אותו רשע ימ”ח שהקים מדינת השמד והניאוף. בבחינת רשע וטוב לו” “רשע וטוב לו” “חרדקים בדיכאון” “רשע וטוב לו” …

  2. תפילה לקב
    07/02/2017 18:59
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. כנראה שהמפגינים האלו אנשים חזקים והשם ית’ יעזור להם כדכתיב אלוקים יבקש את הנרדף. ובגמ’ והעיקר לא לפחד כלל, רק לפחד מהקב”ה ולא מבשר ודם.