בני אלבז נגד דרעי: הבן אדם גזל ממני פרנסה, לקח לי את הנשמה

בני אלבז פותח הכל מול יו"ר ש"ס וחברו הטוב לשעבר אריה דרעי: "הוא הבטיח לי בית ולא קיים, כל כך אהבתי אותו שוויתרתי לו" • על הקלטת: "הוא ידע עליה מזמן וביים את כל התגובה" • "אם הייתי מקבל את מה שאריה דרעי הבטיח, הייתי שומר את הדברים האלה לעצמי ולא הייתי מדבר"
אליעזר היון
י"א שבט התשע"ז / 06.02.2017 22:02

“הבן אדם הזה, אריה דרעי, גזל ממני פרנסה. אני זועם ואני בוכה לשמים. לקחת לי את הנשמה, את השירה שלי לקחת לי”, כך נשמע הזמר בני אלבז בראיון ששודר היום בתכנית ‘אנשים’ בחדשות 2.

בתכנית מטיח אלבז, פעם ‘זמר הבית’ של ש”ס, הנמצא במחלוקת כספית עם אריה דרעי – האשמות ביו”ר ש”ס.

“כשהבאתי לו את השיר ‘הוא חוזר בתשובה’ המפורסם, שאל אותי דרעי מה ארצה בתמורה? אמרתי בית, והוא הבטיח לי, אלא שזה בושש מלהגיע. כל כך אהבתי אותו שוויתרתי לו”, אומר אלבז.

אלבז גם טוען כי יו”ר ש”ס הבטיח לו, לאחר ששב לכס ההנהגה של ש”ס תמורה נאה ומכובדת עבור שירותיו בקמפיין הבחירות שכללו כתיבת שירים והופעות. “כל הסלוגנים של תנועת ש”ס – זה בני אלבז, אני אומר את זה חד וחלק”, הוא אומר.

בהקשר ל’קלטת הסוערת’, בה תועד הגר”ע זצ”ל תוקף את דרעי – מספר אלבז: “הוא ידע על הקלטת הזו מזמן, הוא ידע שזה עומד להתפוצץ, הוא כבר הכין את עצמו מראש. העוזר שלו אמר לו: תעלה עם הילדים של הרב לקבר, והוא ביקש ממני לארגן לו שיר. הוא יודע לביים את העניינים האלו ברמות שאי אפשר לתאר”.

אלבז הוסיף ואמר כי דרעי הבטיח לו מאות אלפי שקלים, וגם גו’ב: “אסדר לך תפקיד שיסדר אותך, וזה לא קרה”. בהקשר לכך, גזבר ש”ס הציג קבלות על סף מאות אלפי שקלים ששולמו, אך אלבז טוען כי מדובר בסכום חלקי, וכי הוא שולם עבור שירותי אולפן בלבד.

בתכנית מושמעת הקלטה בה נשמע דרעי אומר לאלבז: “אני לא יכול לשלם את זה ממקום אחר רק מ… זה ביני ובינך, זה לא בין אף אחד אחר בעניין… וגם הצורה של התשלום זה רק ביני ובינך אז לכן בא תתאפק עוד קצת. מה אני אעשה?”

לאחר שמתמנה דרעי לשר הפנים מבקש אלבז לממש את ההבטחות שניתנו לו, לטענתו: “שר הפנים לא יכול לסדר לך תפקיד קטן, חמש, שבע שמונה אלף שקל בחודש – עבודה הכי, הכי קטנה?”

סרטון הבצל

בתכנית שודר גם ‘קליפ דמעות הבצל’ שהסעיר את הרשת בימים האחרונים. דרעי מתועד במהלך צילומי הקליפ לשיר יחד עם אלבז, כשהמטרה היא להדגיש את הזיקה ואת הגעגוע של יו”ר התנועה למרן.

כשהמצלמות נדלקות והקלטת הקליפ בעיצומה, דרעי נדרש להחצין רגש אבל הדמעות לא ממהרות לרדת. בשלב הזה עובדי ההפקה אלתרו וספקו לדרעי בצל, ש”יעודד” את הדמעות להגיע.

הסרטון גרר תגובות סוערות ביניהם של ח”כ לשעבר ניסים זאב, שאמר בראיון לגלי צה”ל: “הוא שחקן. אני מתפלא שלא השתמש בגז מדמיע, זה יותר מהר. הוא ביזה את כבודו של מרן”.

ספי שקד, מנהל הקמפיין של דרעי אמר בתגובה על הקליפ: “אני, כמנהל מקצועי, לא הייתי מרוצה מהתוצאות שהתקבלו, גם בגלל תאורה וגם סיבות אחרות. הוא בכה ובכה ובכה כמה שעות, ומה לעשות באיזשהו שלב היה צריך להחזיר אותו לראש הזה. אני הצעתי את הבצל, בסוף אחרי שניה, לא השתמשו יותר בבצל הזה. אני עד שהוא בכה, וזה כאב לו, וזה כואב לו עדיין, וזו האמת”.

מרמלה ללאס וגאס

חיו של אלבז נפרשים בסרט שנערך עליו, מנערותו כצעיר חילוני ברמלה, ומעברו לארה”ב שם התפרנס כזמר באירועים של ראשי הפשע הישראלים בניו יורק: “כל הפשע המאורגן הייתי מופיע אצלם בבתים, מה אכפת לי משלמים לי, לא התעסקתי אתם בפשע ולו לרגע אחד”.

בשנות התשעים שב בתשובה, חזר לישראל ונולדו לו עשרה ילדים.  כיום מתגורר אלבז בלאס וגאס ומספר על כך כי נאלץ לצאת לגלות כדי להביא לחם לילדיו, בעוד אנשי ש”ס שהוא סמלה האמיתי מרוויחים לא מעט.

“אני יכול לומר חד וחלק שאם הייתי מקבל את מה שאריה דרעי הבטיח, הייתי שומר את הדברים האלה לעצמי ולא הייתי מדבר”, מסיים הזמר.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סחיטה
    07/02/2017 09:08
    מוטי
  1. ציטוט מהכתבה: “אני יכול לומר חד וחלק שאם הייתי מקבל את מה שאריה דרעי הבטיח, הייתי שומר את הדברים האלה לעצמי ולא הייתי מדבר”, מסיים הזמר.

    במילים אחרות: סחיטה.

  2. אדם מסוכן האלבז הזה!!!
    07/02/2017 14:49
    חיים
  3. טיפוס לא יציב, נוקם ונוטר, התרחק מן הכיעור ומהדומה לו.

  4. דרעי בזוי שמבזה את מרן זצוק
    07/02/2017 15:18
    חי
  5. בצל????

  6. טובת הנאה
    07/02/2017 17:46
    א
  7. בוודאי שאים היית מקבל היית שותק ובדואי אם היית מקבל הייתה שותף לעבירה ,ואם הייתה שותף לעבירה אז למה לדבר…..

  8. הלאי עלי מה שיש לאלבז הזה. הוא מודה שהוא סחטן. על שיר לקבל דירה? למה מי הוא?
    07/02/2017 20:54
    דור2000
  9. הלאי עלי מה שיש לאלבז הזה. הוא מודה שהוא סחטן. על שיר לקבל דירה? למה מי הוא?

  10. התגלה כי ש
    09/02/2017 16:02
    חיים
  11. יחד כבר לגיטימית. וזה כנראה ש”ס האמיתית. ה’ פתח את הכוורת הכי הדוקה של דרעי.
    והאמת ממלאת את החלל