ניסים זאב נגד דרעי: “מתפלא שלא השתמש בגז מדמיע, זה יותר מהר”

חבר הכנסת לשעבר ניסים זאב, ממקימי ש"ס, תקף היום בגלי צה"ל את השר אריה דרעי, בעקבות פרסום סרטון הוידאו בערוץ 2, בו הוא תועד משתמש בבצל כדי להזיל דמעות: "הוא ביזה את כבודו של מרן"
אבי כץ
י' שבט התשע"ז / 06.02.2017 13:48

חבר הכנסת לשעבר ניסים זאב, ממקימי ש”ס, תקף היום (שני) בתחנת הרדיו גלי צה”ל את השר אריה דרעי, בעקבות פרסום סרטון הוידאו בערוץ 2, בו תועד יו”ר ש”ס משתמש בבצל, כדי להזיל דמעות במהלך צילומים קליפ לקמפיין הבחירות.

“הוא שחקן. אני מתפלא שלא השתמש בגז מדמיע, זה יותר מהר”, אמר הח”כ לשעבר. “הוא ביזה את כבודו של מרן”.

היום ישודר בתכנית ‘אנשים’ עם חיים אתגר, ריאיון מיוחד עם בני אלבז, זמר הבית של ש”ס לשעבר, החושף לראשונה תמונות מתוך צילומי קליפ בחירות שערך עם דרעי, במהלכו נדרש יו”ר ש”ס לבכות על פטירתו של הרב עובדיה יוסף זצ”ל.

בתיעוד נראה כיצד כשהמצלמות נדלקות והקלטת הקליפ בעיצומה, דרעי נדרש להחצין רגש, אבל הדמעות לא ממהרות לרדת.

בשלב הזה עובדי ההפקה אלתרו וספקו לדרעי בצל, ש”יעודד” את הדמעות להגיע.

תגובת ספי שקד, מנהל הקמפיין של דרעי: “אני, כמנהל מקצועי, לא הייתי מרוצה מהתוצאות שהתקבלו, גם בגלל תאורה וגם סיבות אחרות. הוא בכה ובכה ובכה כמה שעות, ומה לעשות באיזשהו שלב היה צריך להחזיר אותו לראש הזה. אני הצעתי את הבצל, בסוף אחרי שניה, לא השתמשו יותר בבצל הזה. אני עד שהוא בכה, וזה כאב לו, וזה כואב לו עדיין, וזו האמת”.

 

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הנה כל העכברים יוצאים
    06/02/2017 17:44
    שסני
  1. הנה כל העכברושים שונאי דרעי מגיחים מהמחילות שלהן, סוף סוף הם יכולים לנגח את האיש. הרי ביקורת עיניינית אין לכלומניקים האלו שלא עשו שום דבר בחייהם. אז תחזרו למחילות שלכם עד ההדלפה הבאה.

    • מיכל   08/02/2017 23:07

      בדרעי אין שמץ של אמת.עוורים!

  2. לא זאב
    06/02/2017 17:52
    חיים כהן
  3. נסים זאב לא הקים את ש”ס . הוא הקים מפלגה בירושלים בשם ש”ת למען הדיוק.

  4. זאב לכלא
    06/02/2017 23:58
    דוד
  5. אדון זאב הלא יקר הבנט שאתה מצטער מאוד שאתה לא בש’ס אבל עוד מעט כל הסיפור של וועד העדה הבבלית אותו אתה מנהל מתחת לפני השטח ואני מדגיש מתחת כי כלפי חוץ אתה שחקן הרבה יותר טוב מדרעי….אז חכה עוד מעט הסיפור הזה יצא לאור על ידי כמה עיתונאים ואז נראה מה תגיד אט מה עורכי דינך יגידו…..מעניין שאתה פונה לערכאות ובגץ בושהההה