גבי גזית: “דרעי לא רק פושע מורשע – הוא גם זייפן רגשות לא קטן”

השדרן גבי גזית פתח את תוכניתו ברדיו 103 על הבצל שעזר ליו"ר ש"ס כדי לבכות על הרב עובדיה זצ"ל: "דרעי נלעג ברמות שאין להן כמעט תקדים. ערוותו המוסרית התגלתה ברבים"
אבי כץ
י' שבט התשע"ז / 06.02.2017 12:15

השדרן גבי גזית פתח הבוקר (שני) את תוכניתו ברדיו 103 בהתייחסות ליו”ר ש”ס אריה דרעי שנעזר בבצל כדי לבכות על הרב עובדיה זצ”ל, כפי שנחשף אמש בחדשות 2.

“אין סיפור חזק יותר מפוליטיקאי שערוותו המוסרית מתגלה ברבים והוא הופך עצמו לנלעג ברמות שאין להן כמעט תקדים”, פתח גזית. “כך קורה היום עם ‘ידידי הנפלא’, הפושע דרעי, ברצונו העז לבכות את מות רבו עובדיה. ולא סתם, אלא למען תשדיר בחירות עלוב לכנסת”.

גזית המשיך: “דרעי הוא לא רק פושע מורשע, הוא גם זייפן רגשות לא קטן. ולכן, תוך כדי הצילומים, כשהוא מנסה להזיל דמעה אמיתית על הרב, צוות ההפקה לא מרוצה, כי עיני הפושע אפילו לא לחות. קצת דמעה, מר דרעי, מתחננים מפיקי התשדיר, קצת דמעה. ודרעי בניסיון נוסף קורא: עובדיה, עובדיה, אבא!

“זה יפה מאוד, הם אומרים לו, זה יפה מאוד, אבל זה לא מספיק. יותר רגש! קצת לחלוחית בעיניים, דרעי. ואז בא מישהו ועלה על ההברקה של המאה. הוא אומר לו, מר דרעי, תכניס בצל לעיניים וזה יביא דמעות. הביאו לו בצל, קילפו את הבצל ואמרו לו תדחוף”.

לדברי גזית, “אני הייתי בטוח שברגע הזה דרעי יפטר את הבמאי, את המפיק וכל צוות ההפקה, שאומרים לו שכדי לבכות על הרב שלו הוא צריך להכניס בצל לעיניים. אבל לא. כי זה דרעי. דרעי הולך עם הרעיון. הוא דוחף עלי בצל לעיניים והפלא ופלא הנה זה עובד”.

מקור:  103fm

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות