ישי נגד אריה דרעי – סיבוב נוסף: “הוא מחריב את מפעל חייו של מרן”

אחרי ראיון לאתר 'וואלה', במהלכו תקף דרעי את ישי - מחזיר האחרון מלחמה: "מוטב למר דרעי כי יסיק מסקנות ויחדל מלהחריב את מפעל חייו של מרן, שניבא מראש כי חזרתו לתנועה תגרע 30 או 40 אחוז"
אליעזר היון
ח' שבט התשע"ז / 04.02.2017 19:46

מלחמות דרעי וישי סיבוב נוסף: אחרי הראיון שהעניק שר הפנים אריה דרעי ליעקב אילון באתר ‘וואלה’,  במהלכו אמר כי ישי פועל ממניעים אישיים והורס את מה שמרן בנה – תקף יו”ר המפלגה הקודם אלי ישי את אריה דרעי בחריפות.

“מאז שחזר דרעי להנהגה, הוא ואנשיו מעורבים מדי שבוע בפרשיה ציבורית שלילית אחרת”, אמר ישי לאתר – והוסיף: “מוטב למר דרעי כי יסיק מסקנות ויחדל מלהחריב את מפעל חייו של מרן, שניבא מראש כי חזרתו לתנועה תגרע 30 או 40 אחוז”.

ישי הוסיף כי דרעי ואנשיו מעורבים בפרשיות רבות: “חקירת מאגר הנדל”ן של השר, פרשיית רכישת הח”כ, אישור לחילולי שבת במתחם התחנה, אישור יבוא שרימפסים, מחוות לרפורמים בכותל, עבודות הרכבת שבת. רק באחרונה פרסמה המשטרה דיווחים על פרשת סחיטה חדשה מבית היוצר של מקורביו”.

בראיון של דרעי התייחס השר גם לסוגיית השבת בתל-אביב, כאשר יאלץ להכריע כיצד תפעל הפרהסיה בעיר: “השבת הוא יום מנוחה. לכל המדינות המתוקנות בעולם יש יום אחד בשבוע שהוא יום מנוחה טוטאלי ולמה זה? כי אנחנו לא עבדים. עם ישראל שהוא עם יהודי קבע שיום השבת הוא יום המנוחה שלו. יש כאן איזושהי כפייה כלפי עסקים, שאומרים להם ‘אם אתם לא תפתחו בשבת, אתם לא תוכלו להתפרנס’. חוק העזר של עיריית תל אביב הוא בעצם ‘חוק הסדרה’.

“היו שנים שהיו עסקים שעברו על החוק ופתחו בשבת, ובדיוק כמו בעמונה החליטו להסדיר ולעשות חוק עזר. זה נמצא על שולחני, וביקשתי מבית המשפט 60 יום. אני אזמין את הסוחרים ואת ראש עיריית תל אביב. אני הייתי מאוד רוצה לא להיות בסיטואציה הזאת. זה לא קל. לא ביקשתי את הסמכות ולא רדפתי אחרי זה. עשיתי הכל כדי שהממשלה תכריע”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איש פתאט ועלוב
    04/02/2017 21:00
    שלומי
  1. לא מצליח להבין שעבר עליו הכלח
    ומוכן לשפוך את הדלי עם התינוק
    רוממות מרן בגרונו ועליבותו בראש חוצות
    רק כעת שדרעי חזר הבנו כמה הפסדנו שאלי ישי היה יור שס.וברוך ה שלא הסיר חסדו מעמנו ורוח קודשו שרתה על מרן מלכא ואין הקדוש ברוך הוא מביא תקלה אפילו על ידי בהמתם של תח

  2. כן. כולנו בעד אלי ישי. חוץ מהשטופי מוח ההזוים
    04/02/2017 21:39
    שלום
  3. די לרדיפת היהודים ע”י ש”ס!