שוב עוקץ בב”ב? מתחמק מאברכים שהשקיעו כסף – וטרק את הטלפון

חשיפת חרדים10 • לקוחות של בעל משרד ל'השקעות נדלן' טוענים: השקיע במקומות בעלי סיכון רב, וכעת מתחמק מלשלם את הכסף • לקוח: מי שקשור לפרשה שיפנה לתחנת המשטרה כדי להגיש תלונה • תגובת בעל המשרד לחרדים10: טריקת טלפון
חיים בוזגלו
ו' שבט התשע"ז / 02.02.2017 12:26

פרשת ‘עוקץ’ חדשה? בציבור החרדי לא לומדים לקח:  ב’ א’ (השם המלא שמור במערכת), בעל משרד ל’השקעות נדלן’ מבני ברק, נחשד כי לקח כספים מלקוחות תמימים, חלקם אברכים, אשר ביקשו להשקיע אצלו תמורת רווחים, השקיע ככל הנראה במקומות בעלי סיכון רב – וכעת מתחמק מלקוחותיו באמתלות שונות ומשונות.

ב’ ח’ , אחד הלקוחות אשר הפקיד את חסכונותיו אצל בעל המשרד מספר כי ב’ א’, אשר איתו הגיע להסדר חתום באשר לתשלומי החוב שנוצר כלפיו, מתייחס להסכם, כמו אל לקוחותיו, בזלזול ובביטול.

ב’ ח’, אשר לא רצה לבזבז זמן יקר וכסף יותר יקר, החליט להרים את הכפפה, והוא מקווה כי אנשים המזהים עצמם כקשורים לפרשה – שיפנו לתחנת המשטרה כדי להגיש תלונה.

”לא ייתכן שאדם יעשה בכספנו כרצונו, ויעשוק אנשים תמימים”, הוא אומר. “אדם כזה צריך לתת את הדין במלא חומרת העניין, למען ישמעו וייראו’.’

ב’ ח’,  אשר נעזר בשירותים ובחוות דעת משפטיות, טוען כי לא יירחק היום והוא יחשוף את שמו של ב’ א’ ברבים, כדי להזהיר אנשים מפני מה שהוא מגדיר “עסקאות מפוקפקות איתו”, וגם כדי לאתר עוד לקוחות “שנפלו ברשת השקעות זו”.

חרדים10 פנה אל ב’ א’ כדי לקבל את תגובתו, אולם התשובה הייתה – טריקת הטלפון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות