עיתונאי הארץ: “ביבי רה”מ הכי טוב שהיה, ישראל היא מעצמה בזכותו”

עיתונאי 'הארץ' טוען ש"אנשים לוקים בפסיכוזה בנוגע לראש הממשלה ורעייתו" • "לכל אחד יש חסרונות, גם על עגנון אמרו שהיה קמצן, סיגרים זה דבר שמתפוגג"
אבי כץ
ה' שבט התשע"ז / 01.02.2017 10:45

עיתונאי ‘הארץ’, בני ציפר, יוצא להגנתו של ראש הממשלה – וקובע:  “אני חושב שבנימין נתניהו הוא ראש הממשלה הכי טוב שהיה לישראל”.

בראיון שהעניק לגלי צה”ל אמר ציפר: “אנשים משוכנעים בדברים על נתניהו במין פסיכוזה המונית, אבל הבעיה היא הבעיה הסוציולוגית שמאוד קשורה לימינו אנו, אף פעם לא נהיה במקור של הדבר. לא יכולים לדעת מה קורה באמת”.

לדברי עיתונאי הארץ, שהוא בין היתר חבר של בני הזוג נתניהו: “ישראל מדורגת כמעצמה השישית בעולם, הכל בזכות בנימין נתניהו. השגשוג הזה הוא בזכות נתניהו, כמובן יחד עם ובזכות עם ישראל”.

ציפר התייחס לפרשות בהן מעורב נתניהו ואמר: “כמו שאמרו על עגנון שהיה קמצן, אז הוא היה קמצן. לכל אחד יש חסרונות. נהנתנות? אני מכיר אנשים שעבדו עם בני הזוג נתניהו ולא מכירים דבר כזה. אדם מקבל סיגרים זה דבר שמתפוגג, אחרי כמה חודשים הם פגי תוקף ואין מה לעשות עם זה”.

“אני לא מאמין לשום דבר ומה אכפת לי?” סיכם ציפר. “נגיד שהכל נכון, השאלה בסוף צריכה להיות האם נתניהו הוא ראש ממשלה טוב? ולדעתי כן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין על מר נתניהו
    01/02/2017 11:52
    חיים אלי
  1. רק מר נתניהו טוב לממשלת ישראל בזמן הזה אין טוב יותר ממר נתניהו לדעתי מר נתניהו עזר ועוזר להרבה אנשים בעם הזה מר נתניהו טוב לעם טוב לכלכלה טוב מאוד לקשישים טוב לביטחון המדינה ועוזר לעם הזה אין למר בנימין נתניהו מחליף בכנסת והממשלה בתודה מראש אלי חיים מבני ברק