בהילטון ת”א הרימו ‘לחיים’: הושקה מחלקת אירועי גלאט • צפו בגלריה

במעמד רבנים, עסקנים, עיתונאים ואישי ציבור: הושקה מחלקת אירועי גלאט במלון הילטון תל אביב • הכשרות המהודרת תעמוד תחת השגחתו של הרב רפאל מנת • מנכ"ל הילטון ישראל: חלק בלתי נפרד מהאיכות הוא כשרות מהודרת
אבי כץ
ה' שבט התשע"ז / 01.02.2017 01:18

במעמד רבנים, אישי ציבור ועסקנים שהתכנסו באולם הנשפים היוקרתי של הילטון תל אביב, הורמה כוסית לחיים והוכרז על פתיחת מחלקת אירועים גלאט במטבח המלון היוקרתי בלב תל אביב, הפותח שעריו בפני הציבור החרדי.

רשת מלונות הילטון נחשבת בישראל בין המלונות הנחשקות והעמוסות, בקיץ ובחורף. בין היתר בזכות השירות, האיכות, המקצועיות והאמינות.

בנוסף, גם מטבח המלון, הידוע באיכותו ונחשב בין מטבחי היוקרה במלונות ישראל, מרכז סביבו את טובי המשפחות המבקשות לחגוג את אירועיהם ושמחותיהם בין כתלי המלון היוקרתי.

עתה, עם שדרוג מערך הכשרות, פנו ברשת הילטון למומחה הכשרות הרב רפאל מנת שיעניק את מרצו וכישרונותיו, השגחתו וניסיונו למטבח האיכות של הילטון – ויפתח את מחלקת האירועים בכשרות גלאט של הרשת.

קדמו לכך שבועות של היערכות המלון והכשרת המטבח, יחד עם רב המלון, הרב אילן אלכסי.

את האירוע פתח והנחה הרב יוסף שוינגר, יליד תל אביב, שסיפר על הילדות בצל המלון שתמיד היה מקור גאווה לעיר, ועתה הוא זוכה לעדנה ולפנים חדשות ומסבירות פנים לציבור החרדי.

הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית, הודה לרבה הראשי של תל אביב הגרי”מ לאו ולצוות מחלקת הרבנות, שעוסק במתן הכשרות למלון.

“אתם מזכי הרבים”, אמר הרב גרוסמן והודה לרב מנת ולרב אלכסי על שינוי התפיסה כלפי הציבור החרדי בישראל.

רוני פורטיס, מנכ”ל הילטון ישראל, אמר: “אנו בהילטון דוגלים על איכות. חלק בלתי נפרד מהאיכות הוא כשרות מהודרת שתתאים לאורח חייו של היהודי המאמין”.

יוסי ביטון, סמנכ”ל הילטון תל אביב, אמר: “טובת האורח לנגד עינינו. כשם שאנו מהדרים לתת לו את המזון הכי טוב ברמה הגבוהה ביותר, כך אנו מבקשים גם לתת לו את הכשרות הטובה והמהודרת”.

הרב אילן אלכסי, רב המלון, סיפר על ההשקעה של הילטון וההבנה להגיע למקום הזה. “זה לא מובן מאליו שיש כאן את כל צרכי הדת תחת קורת גג אחת: בית הכנסת, שמירת שבת ועכשיו גם אירועי גלאט”.

הרב רפאל מנת שיבח את נכונותה של הרשת וסיועה להקמת מחלקת גלאט ברמת כשרות גבוהה ביותר. “יש כאן הזדמנות של הבנה ואמון בין רשת הילטון לבין הציבור החרדי”, אמר הרב מנת, “ובטוחנו שיהיה זה קשר של קיימא מועיל ורצוי לשני הצדדים”.

לחוויית גלישה – לחצו על תמונה וגלגלו באמצעות העכבר או החיצים:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות