ברקת נכנע: ביבי ביקש – והשביתה הסתיימה • באוצר חגגו וצייצו: 1-0

ראש הממשלה שוחח עם ראש העיר ירושלים וביקש ממנו לסיים את השביתה • ברקת נענה לבקשה, והורה על הפסקת העיצומים • "נמשיך לעמוד על המשמר כדי להבטיח שתושבי ירושלים יקבלו את המגיע להם"
אריה ריבקינד
ד' שבט התשע"ז / 31.01.2017 19:09

אחרי שלושה ימי שביתה והררי זבל ברחובות: ראש הממשלה בנימין נתניהו, התקשר הערב (שלישי) אל ראש העיר ירושלים ניר ברקת, וביקש ממנו לסיים את השביתה של העירייה.

נתניהו הזמין את ראש העיר לישיבת הממשלה הקרובה ביום ראשון, במטרה לסייע ולמצוא פיתרון ראוי לתקציבה של ירושלים.

ראש העיר נענה לבקשתו וסיכם עם שותפיו למאבק – הנהלת העיר, ההסתדרות בירושלים, ארגון ההורים העירוני, והמינהלים הקהילתיים –  על הפסקת העיצומים, במטרה לאפשר ברוח טובה לסיים את המשבר.

ראש העיר ניר ברקת: “אני מודה לראש הממשלה שהחליט לקחת אחריות ולהתערב ולהביא את הסוגיה לפתחה של ממשלת ישראל, כדי להביא פיתרון שיבטיח את עתידה של ירושלים”.

ברקת הוסיף: “כמו כן אני רוצה להודות לשר לענייני ירושלים זאב אלקין על מעורבותו. אין לנו דרך אחרת , רק להצליח. נמשיך לעמוד על המשמר כדי להבטיח שתושבי ירושלים יקבלו את המגיע להם.

“כולי תקווה שהתערבותו של ראש הממשלה, ורצון טוב של הממשלה ובמיוחד של שר האוצר כחלון ומשרדו יביאו לפריצת דרך לחיזוקה וביצורה של ירושלים גם בעתיד”.

משרד האוצר

הבוקר פרשה סיעת ‘ירושלמים’, בראשות הרב  אהרון ליבוביץ, מהקואליציה בעיריית ירושלים, בעקבות מה שהם הגדירו, כוונתו של ניר ברקת לפגוע במערכת החינוך במסגרת השביתה של העירייה.

“מי שדואג למערכת החינוך ולהורים העובדים – לא מחזיק אותם כבני-ערובה במלחמה פוליטית, ולא עושה את הדרך מכיכר ספרא לעבר פריימריז בליכוד על הגב שלהם”, תקפו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות