אחינועם ניני קראה לנשיא טראמפ “היטלר” • גולשים הגיבו: את בהמה

אליעזר היון
|
ד' שבט התשע"ז / 31.01.2017 19:18
פוסט של הזמרת אחינועם ניני מסעיר את הרשתות החברתית לאחר שקראה לנשיא ארצות הברית: “טראמפ הוא היטלר של ימינו” • בהמשך השוותה את ראש הממשלה נתניהו לנשיא: “מי שתומך בטראמפ הוא ביבי, גזען נרקסיסט פראנואיד וולגרי כמו טראמפ” • הגולשים לא נשארו לשבת בשקט

הזמרת הצבעונית אחינועם ניני מכה שוב: לאחר החלטתה של נשיא ארה”ב דונלד טראמפ להגביל כניסת מוסלמים לארצות הברית, פרסמה הזמרת פוסט המשווה אותו להיטלר.

בפוסט, שפורסם גם באנגלית והכה גלים – נכתב: “טראמפ הוא היטלר של ימינו, מתנהג בגזענות, בשנאה בטיפשות ובגועל מהיום הראשון שלו בתפקיד”.

בכך לא הסתפקה ניני והוסיפה גם את בנימין נתניהו לחגיגה: “מי שתומך בטראמפ הוא ביבי! הפתעה? לא. ביבי הוא גם גזען נרקסיסט פראנואיד וולגרי כמו טראמפ. האם יש יהודי באמריקה שעדיין תומך בטראמפ? אני בטוחה שכן. אין לכם בושה? אין להם קרובים מקרב ששת המיליונים שנרצחו בגלל גזענות הסתה ושנאה עיוורת?”

ביחס לאירוע ה’ליכודיאדה’ שהתקיים ביום השואה הבינלאומי באילת – כתבה ניני: “יום השואה הבין לאומי? זה לגויים טיפשים. בארץ? ליכודיידה!! באותו היום ממש!! ספא, סטנד אפ, ריקודים ומחולות על קבריי שישה מליון בחסות מירי ‘דה בולשיט’ רגב וחבריה, חוג חובבי צ’כוב. ב’עזרת השם נעשה ונצליח’! מצעד הצדעה לשרה נתניהו, עם שמפנייה וצמידיי זהב לכל משתתף! סדום ועמורה אמרנו?? בעזרת השם, יטפל הקב”ה בליכודיידה על כל משתתפיה חסרי הבושה והמוסר בדיוק כמו שטיפל באותן שתי ערים, שאף צדיק אחד בודד לא נמצא בהן”.

הגולשים מן הסתם לא נשארו חייבים והגיבו בחריפות לדבריה של הזמרת.

אחד מהם ציין: “מה שאת מייצגת זה סדום ועמורה”. וגם: “תפסיקו לעורר את הבהמה הזו. היא רדומה כבר מספר שבועות”.

וגולשת נוספת העירה בפשטות: “אני מזועזעת מקיצוניותך בנוגע לקללות שאת שולחת לאויר הדחוס של הפייסבוק…”