סיעת ‘ירושלמים’ פרשה: “השביתה צינית, ברקת פשוט מתעלל בהורים”

בעקבות השביתה בירושלים נגד משרד האוצר - סיעת 'ירושלמים' פרשה מהקואליציה העירונית • הרב אהרון ליבוביץ: "ירושלים היא עיר בירה, ולא קלף מיקוח" • "מי שמחכה עד הבוקר כדי להודיע על שביתה – פשוט מתעלל בהורים"
אריה ריבקינד
ד' שבט התשע"ז / 31.01.2017 10:49

קואליציית השביתה של ברקת מתפוררת? סיעת ‘ירושלמים’, בראשות הרב אהרון ליבוביץ, הודיעה הבוקר (שלישי) על פרישה מהקואליציה בעיריית ירושלים, בעקבות מה שהם מגדירים, כוונתו של ניר ברקת לפגוע במערכת החינוך במסגרת השביתה של העירייה.

הפרישה באה לאחר ניסיונות חוזרים לתווך בין העירייה ומשרד האוצר וקריאה חוזרת לברקת ולשאר סיעות הקואליציה להימנע מהשבתת הלימודים בגנים ובתי-הספר.

המשנה לתיק החינוך, הרב אהרון ליבוביץ אמר, כי המהלכים האחרונים של ברקת הם נגד העיר ונגד התושבים, והובילו לאבדן אמון בו.

ליבוביץ אמר כי המהלכים האחרונים של ברקת נעשו נגד העיר ונגד התושבים, והובילו לאבדן אמון בו. “מי שדואג למערכת החינוך ולהורים העובדים – לא מחזיק אותם כבני-ערובה במלחמה פוליטית, ולא עושה את הדרך מכיכר ספרא לעבר פריימריז בליכוד על הגב שלהם”, תקף.

הוא הוסיף: “ירושלים היא עיר בירה, ולא קלף מיקוח. אי-אפשר להשלים עם מהלכים פוליטיים ציניים על גבם של הורים וילדים ועל חשבונם של תושבי העיר”.

איתי גוטלר, חבר מועצת העיר מטעם הסיעה הוסיף שהשבתת הצהרונים אתמול והשבתת הגנים הבוקר הן ”ביזוי בית המשפט וזלזול בתושבי העיר”.

פלר חסן-נחום, חברת מועצת העיר מטעם הסיעה אמרה שההחלטה על השבתת מערכת החינוך מראה על “ניתוק מוחלט מתושבי העיר ומהצרכים של המשפחות הצעירות וההורים העובדים. מי שמחכה עד הבוקר כדי להודיע על שביתה – פשוט מתעלל בהורים”.

מלשכת ברקת נמסר בהתייחסות לפרישתם של 3 חברי סיעת ‘ירושלמים’, המזוהה עם מפלגת ‘כולנו’: ”הפרישה של אנשי כחלון מסיעת ירושלמים חסרת כל משמעות. לברקת קואליציה רחבה ויציבה של 27 מתוך 31 חברים והיא תסתדר מצויין גם ללא סיעתו של כחלון-עזריה. חבל שפעילי כחלון בעיר מעדיפים את האינטרס הפוליטי הקטן על פני התמיכה בירושלים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות