הבעל שנתקע בפקק: “מצדיע על שהצלתם את אשתי והתינוק” • צפו

שוטרי אגף התנועה של משטרת ירושלים הגיעו לבית חולים שערי צדק וביקשו לשאול לשלומן של היולדות אותן ליוו בשעות הבוקר לבית החולים • מפו במפגש עם התינוקות
חיים טוויל
ג' שבט התשע"ז / 30.01.2017 18:11

שוטרי אגף התנועה של משטרת ירושלים הגיעו היום (שני) לבית חולים שערי צדק וביקשו לשאול לשלומן של היולדות אותן ליוו בשעות הבוקר לבית החולים, לאחר שנתקעו בפקק בכביש בגין עקב מחאת עובדי עיריית ירושלים שחסמו צירים.

במפגש המרגש העניקו השוטרות שליוו אותן פרח ליולדות.

היולדות ובני זוגן הודו להן ואף הראו את התינוקות שבזכותן נולדו בריאים בבית החולים.

“אני מצדיע לכם על כך שהצלתם את אשתי והתינוק”, אמר הבעל שהסיע את אשתו ונתקע בפקק. “בזכות הליווי המשטרתי לבית החולים הגענו בזמן ללידה בבית החולים”.

שוטרים, יולדת

כפי שדווח בחרדים10, שוטרי אגף התנועה ליוו במהלך הבוקר (שני) שתי יולדות שהיו בדרכן לבית החולים עם צירי לידה – והתעכבו בפקקי התנועה.

בכביש בגין הבחינו שוטרי התנועה ברכב שעצר בצד הדרך, התקרבו לכיוונו והבחינו באישה בהריון שאמרה להם כי היא עומדת ללדת ואינה יכולה לנהוג. השוטרים העבירו אותה מיד לניידת והסיעו אותה תוך פתיחת ציר התנועה לבית חולים שערי צדק.

זמן קצר לאחר מכן, בעל שנהג ברכבו והסיע את רעייתו הכורעת ללדת לבית החולים, הזעיק את השוטרים שחלפו לידו ואמר כי הוא חושש שעקב פקק התנועה – לא יספיקו להגיע ללידה בבית החולים.

השוטרים החלו בפינוי ציר התנועה וליוו אותם עד לבית החולים שערי צדק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות