הקרב על ‘מזון בריא’ בישיבות? דגל התורה ומאיר פרוש נגד ליצמן ומוזס

ח״כ יעקב מרגי, יו״ר ועדת החינוך של הכנסת, נדרש לפני כחודש על ידי שר החינוך ושר הבריאות לאשר בוועדה את תקנות המזון הבריא • אלא שח״כ יעקב אשר הגיש רוויזיה לשבוע ימים נגד ההחלטה • היום הוחלט: התקנות יאושרו לאלתר • אלא שדגל התורה יוצאת למאבק נגד
אריה ריבקינד
ג' שבט התשע"ז / 30.01.2017 11:48

ח״כ יעקב מרגי, יו״ר ועדת החינוך של הכנסת,  נדרש לפני כחודש  על ידי שר החינוך נפתלי בנט ושר הבריאות יעקב ליצמן לאשר בוועדה את תקנות המזון הבריא, המתייחסות לכלל מערכת החינוך ובתוכם מוסדות שהם תרבותי יחודי – ישיבות קטנות.

אלא שח״כ יעקב אשר הגיש רוויזיה לשבוע ימים נגד ההחלטה, בטענה כי מזון בריא שיוגש לתלמידים יפגע בישיבות הקטנות. זאת, לאחר שמנהלי ישיבות יצאו נגד התקנות החדשות, בטענה כי מדובר בנטל כספי כבד.

ח״כ מרגי העניק חודש ימים למציאת הסדר.

היום (שני) פנה ח״כ מרגי לשרים ליצמן ובנט וכן ליו״ר סיעת יהדות התורה ח״כ אליעזר מנחם מוזס, ושמע מהם על דרישתם להביא את התקנות לאלתר לוועדה – תוך הבטחה שההנחיות בישיבות הקטנות יבוצעו בהדרגה.

אלא שבדגל התורה ממשיכים להתנגד לחוק.

במכתב ששיגרו, הם מודיעים על התנגדותם לאישור החוק כבר היום.

גם סגן שר החינוך, מאיר פרוש, התגייס לצד מנהלי הישיבות,  ותומך בדחיית אישור החוק בחודש ימים, על מנת לאפשר הידברות עם מנהלי הישיבות “שמוצאים עצמם נפגעים מיישום התקנות הנ”ל”.

מזון בריא, מכתב דגל

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות