נקמה על הביטול של מתווה הכותל? יניחו תפילין לנשים בשוק הכרמל

יו"ר ארגון 'נשות הכותל' על האולטימטום של הסיעות החרדיות והדתיות לבטל את 'מתווה הכותל' והעברת הסמכויות על המרכולים בתל אביב לשר דרעי: "הבריונות החרדית כבר טסה על כביש מספר 1 בדרכה לשתק את תל אביב בשבת. וזו לא התחנה האחרונה"
אריה ריבקינד
ג' שבט התשע"ז / 30.01.2017 00:19

ענת הופמן, יו”ר ארגון ‘נשות הכותל’ הגיבה הערב (ראשון)  על החלטת דרישת ראשי הסיעות החרדיות והדתיות לבטל בממשלה את ‘מתווה הכותל’.

הופמן תקפה: “כל עוד הציבור הרחב ימשיך לשתוק ולחשוב שמה שקורה בכותל הוא לא עניינו, הבריונות החרדית תימשך ותשתלט על כל מי שרוצה לחיות במדינה דמוקרטית ולא במדינת הלכה”.

יו”ר נשות הכותל התייחסה גם להעברת הסמכויות על ‘תיק המרכולים’ בתל אביב לאריה דרעי – ואמרה: ”הבריונות החרדית כבר טסה על כביש מספר 1 בדרכה לשתק את תל אביב בשבת. וזו לא התחנה האחרונה”.

אז מה הפתרון של נשות הכותל?

לרגל ט”ו בשבט, ראש השנה לאילנות, הן יוזמות “חוויה שורשית”: הדרכה לנשים על מצוות ההתעטפות בטלית והנחת התפילין בשוק הכרמל, ביום שישי, ה- 10.2.

בהודעה שפירסמו נאמר: “נשים מעידות כי תפילה עם תפילין וטלית מרוממות את רוחן ומעצימות את חווית התפילה. ההשתתפות חופשית. אנחנו נהיה בכניסה לשוק הכרמל מרחוב אלנבי, בין השעות 10:00-13:00. מחכות לך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות