משרה חדשה אצל הראשל”צ: יועץ • והמשכורת? 27 אלף שקלים לחודש

הממשלה התבקשה לאשר משרה חדשה בלשכת הראשל"צ הגר"י יוסף: יועץ שיוגדר כמשרת אמון פטורה ממכרז - מה שיקל על מינוי מקורב • אם אף אחד מהשרים אינו מגיש הסתייגות עד מחר - המשרה תאושר
נחמן גור
כ"ז טבת התשע"ז / 25.01.2017 09:55

 סידור עבודה למקורבים? השר לשירותי דת דוד אזולאי מש”ס מבקש מהממשלה אישור למשרה חדשה של יועץ לנשיא בית הדין הרבני הגדול לערעורים – הראשל”צ הגר”י יוסף. שכר היועץ יהיה 27 אלף שקל ועלות שכרו השנתית קרוב ל-400 אלף שקל.

לפי דיווח של שחר אילן בכלכליסט, אזולאי מבקש שתפקיד היועץ יוגדר כמשרת אמון פטורה ממכרז – מה שיקל על מינוי מקורב.

הבקשה הועלתה ביום חמישי שעבר לדף “החלטות הממשלה ללא ישיבה” באתר משרד ראש הממשלה. הצעות שמועלות לדף זה הופכות להחלטת ממשלה אם אף אחד מהשרים אינו מגיש הסתייגות בתוך שבוע, כלומר עד מחר, יום חמישי.

בדברי ההסבר להצעת ההחלטה נאמר כי על המועמד “להתאים את עצמו, להיות שלם עם דרכו של נשיא בית הדין הרבני הגדול, השקפת עולמו והילך מחשבתו”. המשפט הזה מאפשר לפסול בעצם כל אדם שאינו מזדהה עם דרך זו.

בדברי ההסבר להצעת ההחלטה נטען: “בשל התפקידים הרבים המוטלים על נשיא בית הדין הרבני הגדול והחשיבות בעניינם, הוא נדרש לסיוע בריכוז המידע והנתונים מגורמים בלשכתו ומחוצה לה, בקביעת הנחיות עבודה, בסמכויות מינהליות הנוגעות לבתי הדין הרבניים, בתיאום עמדות מול גורמי חוץ וכן בניהול בקרת ביצוע על החלטות”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא נורמאלי.שחיתות.
    25/01/2017 11:43
    אוהב את הרבנות.לא שס ושחיתות.
  1. מה הפשט?!

  2. מי זכה בשחיתות?
    07/02/2017 22:24
    אלאור
  3. מעניין