גפני: “בחירות בקרוב? הקואליציה יציבה. הדברים לא יבשילו לאישום”

יו"ר ועדת הכספים: "אני לא אוהב את מה שאני שומע, שבעלים של העיתון הגדול במדינה יש השפעה כה גדולה על ניהול העניינים" • "לא נראה לי שצפויות בחירות בקרוב, או החלפת ממשלה"
אריה ריבקינד
כ"ו טבת התשע"ז / 24.01.2017 18:45

יו”ר ועדת הכספים ח”כ משה גפני סבור כי החקירות נגד ראש הממשלה לא יבשילו לכלל כתב אישום, בסופו של יום. זאת למרות הפרסומים על ארבעה תיקים בהם מתנהלים חקירות ובדיקות נגד ראש הממשלה, כמו גם הרמזים שפיזר מפכ”ל המשטרה רוני אלשיך, כי המשטרה תמליץ לפרקליטות על הגשת כתב אישום.

“אני לא אוהב את מה שאני שומע”, אמר גפני בראיון שהעניק למגזין ‘אחד העם’ של איגוד החברות הציבוריות. “בוודאי שאני שומע שבעלים של העיתון הגדול במדינה יש השפעה כה גדולה על ניהול העניינים וזה כרוך גם בתן וקח.

“זה לא משמח אותי”, הוסיף גפני. “תמיד האשימו פוליטיקאים שיש להם השפעה מזיקה, וכעת מתברר שגם לכלי התקשורת יש השפעה דומה.

“אם אתם שואלים אותי לדעתי הצנועה, הדברים לא יבשילו לכתב אישום נגד ראש הממשלה וממילא לא יגרם זעזוע קואליציוני ולכן לא נראה לי שצפויות בחירות בקרוב, או החלפת ממשלה. כל זה מבלי להביע עמדות לגופו של עניין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עד נושא דירה שלישית
    24/01/2017 23:42
    שלום
  1. גפני רכשתי לך כבוד אני לא מהזרם שלך אבל באמת האמנתי שאתה פוליקאי יוצא דופן.מסתבר שאתה לא שונה מכלל הפוליקאים אלא שאתה עולה על כולם בתחימון והמלה שלך היא לא מילה.בשעת לילה מאוחרת מעביר חוקים הזוים שבמשך חודשים התנגדת להם.כנראה שבחירות ממש לא מתאים לך ולכולנו במיוחד שלפיד מחמם מנועים.אבל מה לעשות שהקלטות הלהוטות יתפרסמו אף אחד ממכם לא יוכל לעזור לביהי רק אלוקים.ולפי איך שהדברים זזים לא נראה שיש לו הרבה סיעתאדשמיא.מה לעשות החגיגה נגמרת וגם אתה גפני הולך לשלם מחיר על מס דירה שלישית