מחכים לשגיאה של טראמפ: הילארי כבר מתכננת את החזרה לפוליטיקה

הילארי מקבלת תדריכים אינטינסיביים ממנהל הקמפיין שלה שמנסה לשחזר איתה את ההתרסקות בקמפיין, בעוד פוליטיקאים בכירים משוכנעים: קלינטון ובעלה לא אמרו את 'המילה האחרונה'
אליעזר היון
כ"ה טבת התשע"ז / 23.01.2017 17:07

הקלינטונים מחשבים כבר את המסלול שלהם בדרך חזרה אל לב הפוליטיקה האמריקנית. כך דווח היום (שני) אתר הניו יורק פוסט.

הילארי וגם בעלה ביל, מנסים, כך על פי הדיווח, להבין מה השתבש במירוץ שהיה נראה כל כך בטוח אל הבית הלבן.

הילארי מקבלת תדריכים אינטינסיביים ממנהל הקמפיין שלה רובי מוק, שמנסה לשחזר איתה את ההתרסקות בקמפיין, בעוד ביל רותח מזעם על מנהל ה-FBI ג’יימס קומי בשל התערבותו בבחירות, שתרמה לטעמו לתבוסה של רעייתו.

מזכירת המדינה לשעבר, לא מתכוננת לחפש משרה ציבורית בזמן הקרוב, אך בני הזוג יהיו פעילים במפלגה הדמוקרטית עוד שנים רבות. כלומר, עד שמצב בריאותם יאפשר להם.

“אם אחד ממקורביהם ירוץ לבית המחוקקים או לראשות אחת הערים, הם יתמכו בו בכל יכולתם”, אמר גורם המקורב לשניים.

מושל פנסילבניה לשעבר אד רנדל – פוליטיקאי יהודי דמוקרטי בכיר אמר, כי הוא מאמין כי טראמפ יעשה את השגיאה הראשונה שלו בתוך זמן קצר, ודרכה של קלינטון חזרה תהיה סלולה.

בעבר פורסם, גם בחרדים 10, כי דמוקרטים רבים בניו יורק לוחצים על קלינטון לרוץ לתפקיד, ולהתמודד נגד ראש העיר המכהן, ביל דה בלאזיו, בבחירות שיתקיימו בנובמבר 2017.

דה בלאזיו עבד בעבר עבור הילרי ובעלה ביל, אך יחסיהם התערערו לאחר שבמהלך המירוץ שלה לבית הלבן הוא סירב להביע את תמיכתו הפומבית בקלינטון.

בבחירות האחרונות הצליח דה בלאזיו להשיג ניצחון מוחץ בבחירות לראשות העירייה, אך מאז חל כרסום במעמדו הציבורי ואחוזי התמיכה בה התדרדרו מאוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות